آرزوي كودك ۱۱ ساله براي رفتن به مشهد مقدس محقق شد

به مرجع به روز سئو حرفه اي خوش آمديد

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

آرزوي كودك ۱۱ ساله براي رفتن به مشهد مقدس محقق شد

۱۹ بازديد

پويش نذر آرزوها ، اين بار با گسترش فعاليت هاي داوطلبانه ، آرزوي رفتن كودك 11 ساله به مشهد مقدس و رفتن به مشهد مقدس را تحقق بخشيده است. محمد عرفان شربتي به دليل آسيب شديد نخاع در نتيجه يك حادثه ناگهاني نوزادي قادر به راه رفتن نبود. در همين حال ، خيرين و نيكوكاران …

آرزوي كودك ۱۱ ساله براي رفتن به مشهد مقدس محقق شد https://online-mag.ir/2021/01/آرزوي-كودك-۱۱-ساله-براي-رفتن-به-مشهد-مقد/ مجله آنلاين Mon, 18 Jan 2021 04:32:45 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/01/آرزوي-كودك-۱۱-ساله-براي-رفتن-به-مشهد-مقد/ پويش نذر آرزوها ، اين بار با گسترش فعاليت هاي داوطلبانه ، آرزوي رفتن كودك 11 ساله به مشهد مقدس و رفتن به مشهد مقدس را تحقق بخشيده است. محمد عرفان شربتي به دليل آسيب شديد نخاع در نتيجه يك حادثه ناگهاني نوزادي قادر به راه رفتن نبود. در همين حال ، خيرين و نيكوكاران …

روياي رفتن كودك 11 ساله به مكان مقدس مشهد محقق شده است

پويش نذر آرزوها ، اين بار با گسترش فعاليت هاي داوطلبانه ، آرزوي رفتن كودك 11 ساله به مشهد مقدس و رفتن به مشهد مقدس را تحقق بخشيده است.

محمد عرفان شربتي به دليل آسيب شديد نخاع در نتيجه يك حادثه ناگهاني نوزادي قادر به راه رفتن نبود. در همين حال ، خيرين و نيكوكاران جنبش سوگند آرزو ، كه براي تحقق خواسته هاي كودكان با نيازهاي ويژه گام برداشته اند ، اين كودك را شناسايي كرده ، آرزوهاي ديرينه او را برآورده كرده و او را امام رضا ( من او را به ع) رساندم.

يك مستند كوتاه در مورد زيارت كودك در حرم امام رضا (ع) با نام “مسافر” به تهيه كنندگي علي ملاور و كارگرداني موسن عبدي از شبكه سوم صابر ، صابر پخش شد. كوراساني نذر آرزوها و سفير اين جنبش است.

اين جنبش به طور گسترده و دلسوزانه براي ايجاد تفاوت بين كودكان بيمار و ساير كودكان كار كرده است و اقدامات قبلي با همكاري فرماندهي انتظامي تهران براي ايجاد روساي پليس معلول ذهني كار كرده است. من در مورد آن خواب مي ديدم. اقدامات نمونه اي بسياري در اين زمينه انجام شده است كه مستند كامل آن از راديو و تلويزيون نيز پخش شد.

آنها با آغاز اسكن مجموعه اي از نذورات آرزوها ، آنها هنوز در تلاشند تا كودكان مبتلا به بيماري هاي خاص و نيازهاي ويژه را به آرزوي ناممكن و غيرقابل تحقق عزت ، و نذر آرزوها برسانند. قسمت بعدي مجموعه در همين راستا ايجاد و ويرايش شده است.

روياي رفتن كودك 11 ساله به مكان مقدس مشهد محقق شده است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.