جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

هزاره ها واقعاً چه مي خواهند: چگونه يك برند لباس موفق ايجاد كنيم

۱۰ بازديد

هزاره ها واقعاً چه مي خواهند: چگونه يك برند لباس موفق ايجاد كنيم

دليلي وجود دارد كه مديران بازار به اين موضوع وسواس دارند هزار سال: آنها بزرگترين نسل امروزي هستند. تحليلگران گلدمن ساكس اين تعداد را بين 90 تا 92 ميليون تخمين مي زنند كه فرصت هايي را براي شركت هاي كوچك و متوسط ​​و ايالت هاي بزرگ فراهم مي كند. تنها مشكل در هزاره رفتار غيرقابل …

هزاره ها واقعاً چه مي خواهند: چگونه يك برند لباس موفق ايجاد كنيم https://hillbilly.ir/هزاره-ها-واقعاً-چه-مي-خواهند-چگونه-يك-ب/ https://hillbilly.ir/هزاره-ها-واقعاً-چه-مي-خواهند-چگونه-يك-ب/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 30 Nov 2021 23:17:16 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=18817

هزاره ها واقعاً چه مي خواهند: چگونه يك برند لباس موفق ايجاد كنيم

دليلي وجود دارد كه مديران بازار به اين موضوع وسواس دارند هزار سال: آنها بزرگترين نسل امروزي هستند. تحليلگران گلدمن ساكس اين تعداد را بين 90 تا 92 ميليون تخمين مي زنند كه فرصت هايي را براي شركت هاي كوچك و متوسط ​​و ايالت هاي بزرگ فراهم مي كند. تنها مشكل در هزاره رفتار غيرقابل …

هزاره ها واقعاً چه مي خواهند: چگونه يك برند لباس موفق ايجاد كنيم

دليلي وجود دارد كه مديران بازار به اين موضوع وسواس دارند هزار سال: آنها بزرگترين نسل امروزي هستند. تحليلگران گلدمن ساكس اين تعداد را بين 90 تا 92 ميليون تخمين مي زنند كه فرصت هايي را براي شركت هاي كوچك و متوسط ​​و ايالت هاي بزرگ فراهم مي كند.

تنها مشكل در هزاره رفتار غيرقابل پيش بيني آن است كه مي توان گفت بازتابي از تغييرات اقتصادي ناگهاني ناشي از ظهور فناوري هاي انقلابي مانند رايانه و اينترنت است. بنابراين منطقي است كه با يافتن اينكه چه كسي آنها را هدايت مي كند، وارد اين بخش بازار شويد. بياييد نگاهي بيندازيم به آنچه كه اين نسل گريزان واقعاً در مورد مد و مد مي خواهد.

هزاره ها بالاترين فرم را دوست ندارند
علاوه بر اين، نگاه‌هاي عجيب و غريب از ويژگي‌هاي دهه 1980 بود، زماني كه فيلم‌هايي مانند رمبو و شكارچيان ارواح در سينماها حكومت مي‌كردند. از اواخر دهه 90 رويكرد ساده‌تري براي مد اتخاذ شده است. آهنگ‌هاي محبوبي مانند Pulp Fiction، The Silence of the Lambs و The Shawshank Redemption مد را تغيير داده‌اند تا لباس‌هاي راحتي را به نمايش بگذارند. يقه داماس يا ساتن، دوام و سادگي لباس با مهر گرم بدون علامت يا كفي نرم. برچسب هاي ساتن چاپ شده

هزاره ها شيفته شبكه هاي اجتماعي هستند
در عصر فيس بوك، اينستاگرام، پينترست; رسانه‌هاي اجتماعي به هزاره‌ها اجازه مي‌دهند تا از آخرين روندهاي مد مطلع باشند و هويت خود را بر اساس سليقه آنلاين تازه به دست آمده خود بسازند. احمقانه است كه ببينيم جوانان براي برند مورد علاقه خود ثبت نام كرده و در اينترنت در مورد آن صحبت مي كنند. مد هميشه اجتماعي بوده است. تعريف “اجتماعي” قرن هاست كه وجود داشته و اكنون به وضوح در حال گسترش است. هزاره ها از دوستان نمي پرسند كه چه چيزي بپوشند يا از كجا بخرند. آنها وبلاگ هاي مد را مي خوانند و تصاوير را در پينترست سانسور مي كنند. چه كسي چه مي پوشد … جذاب ترين برندها، مدل هاي مد محبوب و فعالان مد، كمپين هاي بازاريابي را با پيام هاي قدرتمند گسترش داده اند.

يكي از نمونه ها محتواي اينستاگرام گوچي است كه يكي از موضوعات مورد بحث مد امروز در اينترنت است. هزاره ها مي خواهند تعادل سالمي بين منحصر به فرد بودن و تعلق داشتن به عنوان يك مردم برقرار كنند.

روند DIY: اگر شما مي توانيد آن را انجام دهيد، من نيز مي توانم آن را انجام دهم
ما متوجه شديم كه هزاره ها دوست دارند بيني خود را در هر صنعتي بچسبانند. تمايل او به گرفتن امور به دست خود تقريباً در همه جنبه هاي زندگي تداخل دارد. آنها مي خواهند كامپيوتر، يخچال و فريزر خود را بسازند و حتي كسب و كار خود را ايجاد كنند. لباس هاي مد برند ايجاد كنيد

پلتفرم‌هاي عمومي مانند Kickstarter و Indiegogo به هزاره‌ها اجازه مي‌دهند تا رهبران خودشان شوند: آنها را كارآفريني براي استخدام مي‌نامند كه با شعار «براي مردم، از طرف مردم» مطابقت دارد.

برچسب هاي محبوب قديمي را ناديده بگيريد
هزاره ها به خوبي از آنچه در ميان «مردم» نسل هاي گذشته محبوب بود، آگاه هستند. و اين عصبانيت فزاينده آنها نسبت به آن بود كه آنها را به جهت مخالف سوق داد. ما معتقديم كه اين ممكن است اولين دليلي باشد كه چرا برندهاي معروفي مانند ژيلت و هري تصميم گرفته اند تا سبد خريد Dollar Shave Club را با خروج بي امان افزايش دهند.

مي توان گفت كه هزاره گروهي متشكل از كارآفرينان مستقل است كه گاهي اوقات، گاهي اوقات، گذشته را فقط براي اداي احترام به آن قرض مي كنند.

هزاره ها خريداران آگاه اجتماعي هستند
هزاره به مشكلات اهميت مي دهد مانند محيط زيست، فقر، جنگ و كار كودكان. بنابراين، آنها شركت‌هايي را كه به طور فعال در پروژه‌هاي حمايتي درگير هستند، نظارت مي‌كنند تا جوامع فقير را در ايجاد فرصت‌ها توانمند كنند. توانايي ايجاد تفاوت در حين خروج از جمعيت، هزاره ها را وادار مي كند خارج از چارچوب فكر كنند. “برند شما چه چيز ديگري را روي ميز مي آورد؟“”به كدام يك از گروه هاي حامي برند خود تعلق داريد؟

https://hillbilly.ir/هزاره-ها-واقعاً-چه-مي-خواهند-چگونه-يك-ب/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.