شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

چگونه از طريق تبليغات مشتريان را به دست آوريم و بر بازار تأثير بگذاريم

۱۰ بازديد

چگونه از طريق تبليغات مشتريان را به دست آوريم و بر بازار تأثير بگذاريم

تبليغات يكي از روش هاي تبليغاتي است كه در دهه گذشته به خوبي جواب داده است و نقش مهمي در پايداري بلندمدت اقتصاد انحصاري ايفا مي كند. اگرچه كارشناسان نظريه هاي زيادي در مورد تبليغات ارائه كرده اند، اما بازار واقعي بيش از اين را مي طلبد. تبليغات يك هنر است، نه يك علم. روش‌هاي …

چگونه از طريق تبليغات مشتريان را به دست آوريم و بر بازار تأثير بگذاريم https://hillbilly.ir/چگونه-از-طريق-تبليغات-مشتريان-را-به-دست/ https://hillbilly.ir/چگونه-از-طريق-تبليغات-مشتريان-را-به-دست/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 30 Nov 2021 15:14:32 0000 طراحي و سئو وب سايت https://mail.hillbilly.ir/?p=18798

چگونه از طريق تبليغات مشتريان را به دست آوريم و بر بازار تأثير بگذاريم

تبليغات يكي از روش هاي تبليغاتي است كه در دهه گذشته به خوبي جواب داده است و نقش مهمي در پايداري بلندمدت اقتصاد انحصاري ايفا مي كند. اگرچه كارشناسان نظريه هاي زيادي در مورد تبليغات ارائه كرده اند، اما بازار واقعي بيش از اين را مي طلبد. تبليغات يك هنر است، نه يك علم. روش‌هاي …

چگونه از طريق تبليغات مشتريان را به دست آوريم و بر بازار تأثير بگذاريم

تبليغات يكي از روش هاي تبليغاتي است كه در دهه گذشته به خوبي جواب داده است و نقش مهمي در پايداري بلندمدت اقتصاد انحصاري ايفا مي كند. اگرچه كارشناسان نظريه هاي زيادي در مورد تبليغات ارائه كرده اند، اما بازار واقعي بيش از اين را مي طلبد. تبليغات يك هنر است، نه يك علم. روش‌هاي مرسوم ممكن است در دوران رقابت مدرن كمكي نكنند. ما بايد درك كنيم كه مشتريان چه انتظاراتي دارند، تعداد انتخاب هايي كه از رقباي ما دارند و انگيزه آنها براي خريد چيست.

درك مشتري

گاهي اوقات براي فروشندگان دشوار است كه بدانند مشتري واقعاً چه انتظاري دارد. قيمت، كيفيت، در دسترس بودن به موقع، نام تجاري و سياست بازگشت تنها تعدادي از ويژگي هايي است كه هر مشتري خواستار آن است. اولين گام مهم در جلب اعتماد مشتري اين است كه مخاطب هدف خود را مشخص كنيد. از نظر موقعيت مكاني، درآمد و/يا رده سني مناسب است. جمع آوري مشتري به تعيين نحوه فروش محصولات و خدمات و نوع استراتژي خدمات مشتري كمك مي كند. علاوه بر اين، محصول مديريت استراتژيك فروش را تسهيل مي كند.

تبليغات استراتژيك و كسب اعتبار

از آنجايي كه شما مشخص كرده ايد كه مي خواهيد چه كسي را هدف قرار دهيد، نحوه تبليغ شما بر اساس نيازهاي مخاطبان شما خواهد بود. اگر كودكان 3 تا 5 ساله را هدف قرار مي دهيد، مرحله دوم اين است كه ببينيد چه كسي براي آنها خريد مي كند. در اين صورت والد خواهد بود، بنابراين نتيجه توسط والدين به ذهن متبادر خواهد شد. جذب والدين از طريق تبليغات تلويزيوني بسيار رايج است زيرا كودكان عموماً از مزايايي كه از تلويزيون به دست مي آورند آگاه هستند. اكنون و بارها و بارها، آگهي‌هاي تبليغاتي مانند آگهي‌هاي تبليغاتي در برنامه‌هاي مورد علاقه كودكان خواهند بود و نحوه ارائه آنها واقعاً مهم است. فروشندگان بايد در نظر داشته باشند كه قدرت تصميم گيري در دست والدين است و هر آنچه در آگهي نمايش داده مي شود بايد براي آنها نيز جذاب باشد. نشان دادن اهميت محصولات براي كودكان و نحوه كمك به آنها در رشد كودك مي تواند والدين را تشويق كند تا در مورد آن بيشتر بياموزند. علاوه بر اين، پيوند دادن اين اطلاعات به كارتون هاي مورد علاقه كودكان، هم براي والدين و هم براي كودكان جذاب خواهد بود. بنابراين، هر گام در جذب مشتري و تأثيرگذاري بر بازار بايد با درك روانشناسي اوليه مشتري برداشته شود.

بازار تاثيرگذار است

بازار به زبان مصرف كننده صحبت مي كند. انتشار كلمه مناسب براي يك محصول در بازار مي تواند طرز فكر هر مشتري بالقوه در بازار را تغيير دهد. قدرت تبليغات به ايجاد اين تغيير كمك مي كند.

با افزايش محبوبيت رسانه هاي اجتماعي، بازيگران بازار در شناخت هر محصول بسيار فعال شده اند. بنابراين، حضور محصول در بازار را از طريق تبليغات در شبكه هاي اجتماعي نيز تسهيل مي كند.

درك خواسته هاي بازار از جمله الزامات قانوني، كليد باز كردن درهاي موفقيت براي هر كسب و كاري است.

https://hillbilly.ir/چگونه-از-طريق-تبليغات-مشتريان-را-به-دست/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.