بازآفريني صنعت پشم استراليا

به مرجع به روز سئو حرفه اي خوش آمديد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

بازآفريني صنعت پشم استراليا

۱۰ بازديد

بازآفريني صنعت پشم استراليا

استراليا داراي معادن متنوعي است و در پايان قرن نوزدهم شاهد غني‌ترين هجوم طلا در تاريخ بود. اين كشور همچنان يكي از بزرگترين توليدكنندگان طلا در جهان است و به كاوش در مناطق جديد به اميد تكرار تاريخ ادامه مي دهد. اين كشور همچنين بزرگترين توليد كننده پشم در جهان و داراي بيشترين تعداد گوسفند …

بازآفريني صنعت پشم استراليا https://hillbilly.ir/بازآفريني-صنعت-پشم-استراليا/ https://hillbilly.ir/بازآفريني-صنعت-پشم-استراليا/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 20 Nov 2021 01:18:27 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=18248

بازآفريني صنعت پشم استراليا

استراليا داراي معادن متنوعي است و در پايان قرن نوزدهم شاهد غني‌ترين هجوم طلا در تاريخ بود. اين كشور همچنان يكي از بزرگترين توليدكنندگان طلا در جهان است و به كاوش در مناطق جديد به اميد تكرار تاريخ ادامه مي دهد. اين كشور همچنين بزرگترين توليد كننده پشم در جهان و داراي بيشترين تعداد گوسفند …

بازآفريني صنعت پشم استراليا

استراليا داراي معادن متنوعي است و در پايان قرن نوزدهم شاهد غني‌ترين هجوم طلا در تاريخ بود. اين كشور همچنان يكي از بزرگترين توليدكنندگان طلا در جهان است و به كاوش در مناطق جديد به اميد تكرار تاريخ ادامه مي دهد.

اين كشور همچنين بزرگترين توليد كننده پشم در جهان و داراي بيشترين تعداد گوسفند و چين دومين توليد كننده پشم است. پشم دريايي استراليا ستون فقرات اقتصاد استراليا را براي چندين دهه ايجاد كرد تا اينكه بازار پشم در سال 1989 استراليا را با 60 انبار ترك كرد. ميليون عدل هر يك وزن آن يك تن بود. افزايش قيمت عامل اصلي كاهش آن بود و تعداد گوسفندان از 180 ميليون در سال 1989 به 70 ميليون گوسفند كاهش يافت. اين در حالي است كه در سال هاي اخير قيمت پشم به دليل تقاضا از سوي آسيا و اروپا شروع به افزايش كرده است. اين پشم را بهترين پشم براي پوشاك مي دانند.

Zegna، يك توليد كننده پوشاك ايتاليايي، از سال 1910 پشم مارينو مرغوب را از استراليا وارد كرده و اين مواد را به بهترين پارچه ها در صنعت بافندگي خانواده خود در شمال ايتاليا تبديل كرده است. در سال 2014، در تلاشي براي كنترل بهتر منابع (مو) خود، Zegna با چارلز كاونتري، كشاورز نسل چهارمي كه مديريت املاك آشيل را مديريت مي‌كند و 60 درصد از سهام را به عنوان بخشي از استراتژي به نام «گوسفند براي خريد» مي‌خرد، مشاركت كرد.

از زماني كه Zegna به عنوان يك شركت نساجي در سال 1910 شروع به كار كرد، تمام لباس هاي آن از پشم استراليايي تهيه مي شد. سپس از اين پشم بر روي لباس‌هاي لوكس Zegna استفاده مي‌شود، از جمله لباس‌هاي Vellus Aureum با قيمت 34000 دلار كه هر سال 60 تا 80 عدد براي سفارش توليد مي‌شود. در سال 2016، يك توليد كننده پشم استراليايي ركورد بهترين پشم جهان را با اندازه 9.8 ميكرون شكست و از ترمه بچه كه معمولاً 11 ميكرون اندازه گيري مي شود، شكست. هدف Zegna ايجاد يك سيستم تامين پايدار و اطمينان از عدم به خطر افتادن كيفيت و عرضه است. اين از اصل پذيرفته شده توسط هنري فورد پيروي مي كند. او يك مزرعه لاستيك و يك معدن آهن داشت تا كسي نتواند عرضه اش را قطع كند و بتواند قيمت كالاها را كنترل كند. او حتي يك اندازه سفارشي ساخت تا بتوان از آن براي تعمير كف مدل تي فورد دوباره استفاده كرد.

Zegna حقايق سخت در مورد كشاورزي در مناطق ناهموار استراليا را آموخت. رنج كشيدن از خشكسالي شديد براي چارلي كاونتري، كشاورز نسل ششم پشم چيز جديدي نيست. خشكسالي متوقف شد و ما عبرت گرفتيم. همراه با خريد قوچ هاي جديد، روي ژن ها براي بهبود كيفيت پشم، افزايش ذخيره آب و كيفيت خوراك در پادوك ها كار كنيد. آنها با هم در حال احياي صنعت پشم استراليا هستند و ديگران نيز از آن پيروي مي كنند. يك كشور كامل بر پشت مارينو و ساير محصولات كشاورزي ساخته شد و اميد بازگشت به آن شكوه است.

متأسفانه، دولت استراليا بيشتر بر مزاياي كوتاه مدت شكستن زغال سنگ و ساير مواد، ايجاد حفره هاي بزرگ در زمين و آسيب رساندن به محيط زيست متمركز است. بودجه براي صنعت كشاورزي و جوامع آن در طول سال ها كاهش يافته و در برخي موارد سيستم حمل و نقل ريلي مختل شده است.

در دهه 1970 استراليا هفتمين اقتصاد بزرگ جهان بود و محصولات كشاورزي بزرگترين صادرات مانند پشم، گندم، گوشت و كره بودند. ما الان شماره سيزدهم و پر از بدهي در خارج هستيم. زمان بازگشت به اصول اوليه است.

https://hillbilly.ir/بازآفريني-صنعت-پشم-استراليا/feed/ 0

مهاجرت دانشجویی و تحصیلی به استرالیا

برای مهاجرت به استرالیا می توانید برای تحصیل با ویزای دانشجویی به آن جا بروید، پس از فارغ التحصیلی کار پیدا کنید و برای همیشه در آن جا بمانید. ویزای دانشجویی به دانش آموزان مدارس متوسطه، هنرستان ها و دانشگاه ها تعلق می گیرد. پس از فارغ التحصیلی، یک دانشجوی خارجی می تواند ویزای تحصیلات تکمیلی موقت را برای استخدام دریافت کند.

برای دریافت ویزای دانشجویی استرالیا، ابتدا باید به یک موسسه آموزشی بروید و تأیید پذیرش را دریافت کنید. پس از اخذ ویزا، دانشجو می تواند وارد کشور شود و تحصیل را آغاز کند. هزینه ویزای دانشجویی از ۴۳۸ دلار شروع می شود و به سطح آموزش و سایر عوامل بستگی دارد – می توانید با استفاده از برآوردگر ویژه قیمت، هزینه را برای خود محاسبه کنید .مهاجرت به استرالیا

ترجمه مدارک ویزای استرالیا

الزامات ترجمه

  • تمام اسناد باید به انگلیسی ترجمه شوند.
  • مترجم باید نام، آدرس، شماره تلفن، مدارک و تأیید تجربه ترجمه قبلی خود را ذکر کند.
  • نیازی نیست که ترجمه را محضری کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.