CRM يا مديريت ارتباط با مشتري اصطلاحي است كه دربرگيرنده عملياتي است كه شركت براي مديريت مشتري يا پايگاه مشتري خود انجام مي دهد. بازاريابي مدرن بيش از محصول بر مشتري متمركز است. اين برخلاف روش هاي سنتي بازاريابي است كه بازاريابان بر روي كالاي فروخته شده تمركز مي كنند. روابط مشتري مي تواند به …
بازاريابي مدرن با CRM و ECRM https://hillbilly.ir/بازاريابي-مدرن-با-crm-و-ecrm/ https://hillbilly.ir/بازاريابي-مدرن-با-crm-و-ecrm/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 29 Dec 2020 05:20:23 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing vs traditional marketing https://hillbilly.ir/بازاريابي-مدرن-با-crm-و-ecrm/
CRM يا مديريت ارتباط با مشتري اصطلاحي است كه دربرگيرنده عملياتي است كه شركت براي مديريت مشتري يا پايگاه مشتري خود انجام مي دهد. بازاريابي مدرن بيش از محصول بر مشتري متمركز است. اين برخلاف روش هاي سنتي بازاريابي است كه بازاريابان بر روي كالاي فروخته شده تمركز مي كنند. روابط مشتري مي تواند به …
CRM يا مديريت ارتباط با مشتري اصطلاحي است كه دربرگيرنده عملياتي است كه شركت براي مديريت مشتري يا پايگاه مشتري خود انجام مي دهد. بازاريابي مدرن بيش از محصول بر مشتري متمركز است. اين برخلاف روش هاي سنتي بازاريابي است كه بازاريابان بر روي كالاي فروخته شده تمركز مي كنند.
روابط مشتري مي تواند به طرق مختلفي از جمله تعامل بين فردي ، بازاريابي تلفني و اينترنت پياده سازي شود. براي تسهيل اين فعاليت ها مي توان از نرم افزار CRM ويژه توسعه يافته استفاده كرد. اين شركت همچنين مي تواند از مديريت ارتباط الكترونيكي مشتري يا eCRM ، با استفاده از نقاط تماس مجازي مانند وب سايت ها استفاده كند.
اولين مرحله CRM ، كسب داده است. در بازاريابي سنتي ، اولين قدم ايجاد يك محصول عالي است ، سپس مي توان به نحوه فروش آن پي برد. اگرچه اين هميشه منجر به فروش خوب مي شود ، اما معمولاً بازدهي تجاري در بر نخواهد داشت. به دست آوردن داده هاي CRM با مصاحبه با نمونه هاي نماينده از جمعيت مورد نظر شما آغاز مي شود. هدف اين است كه تعريف كنيم مشتريان چه چيزي نياز دارند و چه مي خواهند. سپس محصولات و خدمات متناسب با اين الزامات براي تشويق وفاداري به مارك تجاري و اطمينان از فروش مكرر توليد مي شوند.
مديريت ارتباط با مشتري شامل طيف گسترده اي از تعاملات مشتري از شناسايي و به دست آوردن مشتري جديد تا نگهداري و پرورش پايگاه مشتري تا بازگشايي ارتباطات با مشتريان گمشده براي پيگيري است. كليد بهبود رضايت مشتري است و در بيشتر موارد اين به معناي ارائه خدمات تك به تك به مشتريان است. مشتريان بايد احساس كنند هر زمان كه نگراني دارند مي توانند به شركت دسترسي پيدا كنند و اين نگراني ها به سرعت برطرف مي شود.
اين سرويس منفرد اجباري در صورت انجام دستي مي تواند بسيار گران شود و اين جايي است كه eCRM نقش مهمي را ايفا مي كند. اتوماسيون نيروي فروش يا SFA فرايندي است كه در آن اطلاعات مربوط به مشتريان بدون نياز به كار دستي پرهزينه جمع آوري ، جمع مي شود و تفسير مي شود. اين تضمين مي كند كه داده ها به موقع جمع آوري شده و براي رشد بهينه و توسعه كسب و كار به بخشهاي مناسب پخش مي شود.
يكي از مهمترين زمينه هاي CRM مديريت ارتباطات با مشتري است. eCRM تعاملي به مشتريان اين احساس را مي دهد كه شكايات ، س questionsالات و نگراني هاي آنها به سرعت رسيدگي مي شود. اين باعث افزايش رضايت مشتري و تقويت روابط طولاني مدت با مشتري مي شود. يك نمونه از ابزارهاي eCRM بسيار كارآمد وب سايت هاي شركتي است كه مشتريان مي توانند صفحات وب خود را براي افزايش تعامل شخصي سازي كنند.
برخي از شركتهاي موفق CRM را با دادن امكان خريد كالاهاي سفارشي ، يك قدم جلوتر مي برند. رايانه هاي دل رايانه هاي شخصي سفارشي را ارائه مي دهند كه در آن پيكربندي سخت افزار و طراحي مسكن مطابق با مشخصات مشتري است. به زودي ، ممكن است عموم مردم بتوانند فورد سفارشي تعاملي را بصورت آنلاين خريداري كنند كه با عناصر خارجي جداگانه ، طراحي رنگ و ويژگي هاي اضافي ساخته شده است.
اينترنت بخشي جدايي ناپذير از تجارت مدرن است و به زودي يك شركت آفلاين در گرد و غبار رها مي شود. مصرف كننده مدرن هميشه هنگامي كه به دنبال خريد است ، به سمت شبكه سوق مي يابد. اين كار با جستجوي محصولات موجود در اينترنت آغاز مي شود ، به خواندن نظرات محصولات در اينترنت ادامه مي يابد و با مراجعه به وب سايت هاي شركت هايي كه پيشنهادات جالب ارائه مي دهند ، پايان مي يابد. موفقيت به يك استراتژي CRM برنامه ريزي شده و يك پورتال eCRM موثر نياز دارد. اين اختياري نيست آنها ابزارهاي اساسي براي كار مدرن هستند.
https://hillbilly.ir/بازاريابي-مدرن-با-crm-و-ecrm/feed/ 0