جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

ظهور اينستاگرام و كارهايي كه مي تواند براي كسب و كار شما انجام دهد

۵ بازديد

ظهور اينستاگرام و كارهايي كه مي تواند براي كسب و كار شما انجام دهد

ظهور اينستاگرام چرا؟ از سال 2010، اينستاگرام ثابت كرده است كه سريعترين پلتفرم رسانه اجتماعي در حال رشد است! حدود 300 ميليون كاربر دارد و در شرف افزايش حتي بيشتر است. پس چرا اين اپليكيشن به ظاهر ساده اينقدر سريع در حال رشد است؟ خوب و همه چيز به خلاقيت بستگي دارد، اينستاگرام راه جديدي …

ظهور اينستاگرام و كارهايي كه مي تواند براي كسب و كار شما انجام دهد https://hillbilly.ir/ظهور-اينستاگرام-و-كارهايي-كه-مي-تواند-ب/ https://hillbilly.ir/ظهور-اينستاگرام-و-كارهايي-كه-مي-تواند-ب/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 31 Oct 2021 01:56:44 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=17214

ظهور اينستاگرام و كارهايي كه مي تواند براي كسب و كار شما انجام دهد

ظهور اينستاگرام چرا؟ از سال 2010، اينستاگرام ثابت كرده است كه سريعترين پلتفرم رسانه اجتماعي در حال رشد است! حدود 300 ميليون كاربر دارد و در شرف افزايش حتي بيشتر است. پس چرا اين اپليكيشن به ظاهر ساده اينقدر سريع در حال رشد است؟ خوب و همه چيز به خلاقيت بستگي دارد، اينستاگرام راه جديدي …

ظهور اينستاگرام و كارهايي كه مي تواند براي كسب و كار شما انجام دهد

ظهور اينستاگرام

چرا؟

از سال 2010، اينستاگرام ثابت كرده است كه سريعترين پلتفرم رسانه اجتماعي در حال رشد است! حدود 300 ميليون كاربر دارد و در شرف افزايش حتي بيشتر است. پس چرا اين اپليكيشن به ظاهر ساده اينقدر سريع در حال رشد است؟ خوب و همه چيز به خلاقيت بستگي دارد، اينستاگرام راه جديدي براي به اشتراك گذاري محتوا در پلتفرم ها پيدا كرده است و باعث مي شود كاربران با اطمينان بيشتري زندگي كنند. براي مثال، حساب‌هاي اينستاگرام براي رقابت با اسنپ‌چت‌ها راه‌اندازي شده‌اند و به كاربران اجازه مي‌دهند عكس‌ها يا ويديوهاي گمشده را ارائه كنند.

ساده به نظر مي رسد، اينطور نيست؟ بله، چون همين است. اينستاگرام اكنون قدرت بيشتري بر تمام كاربران خود دارد كه ممكن است از اسنپ چت با برنامه خود استفاده كرده باشند، و نياز به استفاده از هر دو را كاهش داده و آن كاربران را به يك سرويس اختصاصي ارسال مي كند.

اين تاكتيك شرورانه نتيجه داد زيرا تعداد كاربران اينستاگرام از اسنپ چت بيشتر شد. تاريخچه اينستاگرام همچنين اشتراك‌گذاري بيشتر محتوا را تشويق مي‌كند و آن را به عنوان يك ويژگي چت در برنامه خود فراهم مي‌كند و به آن اجازه مي‌دهد با ساير پلتفرم‌هاي پيام‌رسان زنده رقابت كند. به روز رساني هايي مانند اين دليل رشد ناگهاني اينستاگرام است.

نويز چيست؟

اينستاگرام بهترين برنامه براي به اشتراك گذاري محتوا از طريق تصاوير بصري است. مخاطبان او جوان، تحصيل كرده و بسيار مشتاق خريد هستند. اين باعث مي شود محتوا خلاقانه، هيجان انگيز و سريع حركت كند. حس متفاوتي نسبت به پلتفرم هايي مانند فيس بوك و توييتر دارد كه به جاي كلمات بر تصاوير تمركز مي كنند. با اين حال، نظرسنجي ها نشان داده است كه مانند فيس بوك، به صورت روزانه مورد استفاده قرار مي گيرد كه باعث مي شود كاربران وفادارتر و فعال تر شوند.

اين فرصت براي جذب مخاطبان جوان خلاق تر، زنگ خطر شركت هاي بزرگي را به صدا در مي آورد كه به دنبال تبليغات در رسانه هاي اجتماعي هستند. با استفاده بيشتر و بيشتر، مطمئناً علاقه به تبليغات درون برنامه اي افزايش مي يابد. با اين حال، رقابت فرا رسيده است و شركت ها بايد راه هاي خلاقانه اي براي رقابت با رقباي خود در دنياي رسانه هاي اجتماعي پيدا كنند.

چگونه مي توان از آن در بازاريابي استفاده كرد؟

البته، اگر مي خواهيد از آن براي فروش كسب و كار يا محصول خود استفاده كنيد، بايد نحوه آن را در نظر بگيريد. اين يك پلت فرم قابل مشاهده است و بنابراين فروش اين خدمات به محصول بسيار آسان تر است. اما امكان تبليغ اين سرويس در اپليكيشن وجود ندارد، يافتن راهي هيجان انگيز براي ساده سازي سرويس، چشم كاربران اينستاگرام را به خود جلب مي كند.

هشتگ‌ها اغلب در اينستاگرام استفاده مي‌شوند و ورود به ترندها يا حتي راه‌اندازي خود راهي مطمئن براي جذب مخاطب است، تقريباً مانند توييتر. با اين حال، بايد مراقب باشيد كه هشتگ را با محتواي بصري كه ارائه مي‌دهيد مطابقت دهيد، بنابراين به سادگي ساير برنامه‌هاي كاربردي با استفاده از اين تكنيك نيست.

اينستاگرام بيشترين موبايل را دارد، بنابراين محتوا بايد به راحتي خوانده شود و به طور مداوم براي داده هاي تلفن همراه، جمعيت گرسنه به روز شود. فقط محتواي تازه و تازه جلب توجه مي كند.

در نهايت، استوري هاي اينستاگرام يك راه عالي براي ارتباط شخصي با مخاطبان است كه فقط 24 ساعت طول مي كشد. از داستان ها بايد براي به روز نگه داشتن مشتريان بالقوه به طور روزانه در مورد شركت شما و افشاي محتواي پشت صحنه آنها استفاده شود تا كاربران احساس كنند كه بخشي از شركت هستند.

اينستاگرام تقريباً براي بازاريابي هر چيزي قابل استفاده است، با يك ذهن خلاق و يك تيم اختصاصي، مي توانيد در اطراف برند خود سر و صدا ايجاد كنيد!

آينده

با توجه به اينكه مخاطبان جوان و تحصيل كرده اي هر روز از اين برنامه در تلفن هاي خود استفاده مي كنند، همه نمي توانند رشد طولاني مدت و وفاداري كاربران خود را پيش بيني كنند. فرصت استفاده از اين برنامه براي مقاصد تجاري افزايش مي يابد و توصيه اين نويسنده اين است كه وارد فصل گرما شويد! بزرگتر مي شود و قبل از ورود مردم وارد بازار مي شود.

https://hillbilly.ir/ظهور-اينستاگرام-و-كارهايي-كه-مي-تواند-ب/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.