نحوه (قانوني) بازتوييت

به مرجع به روز سئو حرفه اي خوش آمديد

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

نحوه (قانوني) بازتوييت

۶ بازديد

نحوه (قانوني) بازتوييت

يكي از بهترين ويژگي هاي توييتر امكان به اشتراك گذاري آنچه ديگران مي گويند از طريق ويژگي ReTweet است. توئيت مجدد بخش مهمي از تجربه توييتر است – اما بايد به درستي با آن كار كرد. در زير برخي از سوالات متداول من در مورد ReTweets و نكاتي در مورد نحوه برخورد با آنها آورده …

نحوه (قانوني) بازتوييت https://hillbilly.ir/نحوه-قانوني-بازتوييت/ https://hillbilly.ir/نحوه-قانوني-بازتوييت/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 26 Oct 2021 13:18:02 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=16925

نحوه (قانوني) بازتوييت

يكي از بهترين ويژگي هاي توييتر امكان به اشتراك گذاري آنچه ديگران مي گويند از طريق ويژگي ReTweet است. توئيت مجدد بخش مهمي از تجربه توييتر است – اما بايد به درستي با آن كار كرد. در زير برخي از سوالات متداول من در مورد ReTweets و نكاتي در مورد نحوه برخورد با آنها آورده …

نحوه (قانوني) بازتوييت

يكي از بهترين ويژگي هاي توييتر امكان به اشتراك گذاري آنچه ديگران مي گويند از طريق ويژگي ReTweet است.

توئيت مجدد بخش مهمي از تجربه توييتر است – اما بايد به درستي با آن كار كرد. در زير برخي از سوالات متداول من در مورد ReTweets و نكاتي در مورد نحوه برخورد با آنها آورده شده است.

ريتوئيت چيست؟

پيام‌هاي توييتر يا توييت‌هاي ديگر كاربران را برمي‌گرداند. براي مثال، اگر فردي ايده يا پيوندي را به اشتراك مي‌گذارد كه فكر مي‌كنيد براي ديگران در شبكه مستقيم شما مفيد است، مي‌توانيد فوراً آن را با او به اشتراك بگذاريد.

برچسب “RT” ReTweet را شروع مي كند. بلافاصله توسط نويسنده اصلي آن دنبال مي شود.

به عنوان مثال:

اولين توييت از @people:

يك منبع عالي براي نويسندگان كتاب فروش! URL.com

اين پيام، ريتوييت:

RT @person منبع عالي براي نويسندگان كتاب فروش! URL.com

چگونه به يك پيام پاسخ دهم؟

وب سايت هاي توييتر و برنامه هاي شخص ثالث مانند TweetDeck اشتراك گذاري با يك كليك را ارائه مي دهند. تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه دكمه ReTweet را در كنار پيامي كه مي خواهيد به اشتراك بگذاريد فشار دهيد و برنامه به طور خودكار آن را در شبكه شما به اشتراك بگذارد. همچنين مي توانيد روي دكمه سبز رنگ TweetMeme در پست هاي وبلاگ كليك كنيد تا آنها را به اشتراك بگذاريد.

با اين حال، گاهي اوقات، ويژگي ReTweet كار نمي كند و بايد آن را به صورت دستي انجام دهيد. هنگامي كه اين اتفاق مي افتد، بايد پيام اصلي را ترجمه و در نوار وضعيت جايگذاري كنيد و “RT” و دست شخصي كه اولين فكر را به اشتراك گذاشته است را اضافه كنيد.

آيا مي توانم افكار خود را به پيام بازتوييت اضافه كنم؟

آره. قبل از پيام بازتوييت نظرات خود را اضافه كنيد. به اين ترتيب خوانندگان شما مي توانند بين افكار شما و توييت اصلي شما تفاوت قائل شوند.

در اينجا يك مثال با استفاده از پيام بالا آورده شده است:

سايت عالي! RT @people منبع عالي براي نويسندگان كتاب فروش! URL.com

شما نبايد افكار خود را پس از يك پيام بازتوييت شده ارسال كنيد. چرا؟ زيرا در توييتر، به همين دليل به نظر مي رسد كه پيام نويس اصلي اين ايده را داشته است، نه خودتان.

در اينجا نمونه اي از يك ريتوئيت بد است:

RT @people منبع عالي براي نويسندگان كتاب فروش! URL.com بله، درست است.

با درج «بله، درست» كه تا پايان توييت در نظر گرفته مي‌شود، معناي پيام اصلي و شخصيتي كه منظورش بود را به نويسنده اصلي تغيير مي‌دهد.

آيا مي توانم ريتويت هايي را كه بيش از 140 است دوباره امتحان كنم؟

آره – در علت در اينجا چند نكته در مورد نحوه انجام صحيح آن وجود دارد:

توييت هاي خارج از زمينه را حذف نكنيد. كاربران توييتر به اطلاعات شخصي خود بسيار حساس هستند و هر كاربري كه پيام هاي خود را حذف كند مسدود و مورد آزار و اذيت قرار مي گيرد. برخي از كاربران حتي پيام هايي را به شبكه خود ارسال مي كنند و از ديگران مي خواهند كه كاربراني را كه آنها را ترجمه كرده اند مسدود كنند. حذف يك پيام در توييتر بدون متن به چه معناست؟ اگر در يك توييت تكرار كنيد تا افكار خود را درج كنيد، يا كلمات را حذف كنيد تا معناي جديدي به پيام بدهيد، اشتباه بزرگي در توييتر مرتكب شده ايد.

هرگز لينك ارائه شده توسط كاربر اول را تغيير ندهيد. در طول زندگي‌ام در توييتر، با چند بازارياب بي‌وجدان مواجه شده‌ام كه لينك‌هاي من را با لينك‌هاي خودشان جايگزين كرده‌اند. اين عالي نيست و شما را از آن نجات مي دهد.

هميشه توييت ها را با افراد مناسب مرتبط كنيد. هرگز از پيام كسي فكر نكنيد و آن را با ديگري به اشتراك بگذاريد. اين همان تلفظ غلط در روزنامه نگاري است. كاربران توييتر مي بخشند اگر اين كار را با دست انجام دهيد و نامه اي را از ترس فراموش كنيد. اگر اين اتفاق افتاد، پيام را با مقدار مناسبي از ترس تكرار كنيد.

هرگز پيامي ايجاد نكنيد و آن را به ديگري بگوييد. من فقط يك بار اين را تجربه كرده ام. ديگران چندين بار يك فالوور جديد در شبكه من يك پيام بي معني نوشت و از طريق ReTweet به من گفت. به دور از هر چيزي كه پيام مي نويسم، نمي تواند از يك توييت خوب نوشته شود. خوشبختانه، من يك شبكه توييتر دارم – و يك برند در سايت وجود دارد – بنابراين بيشتر مردم مي دانند كه از من نيست. با اين حال، مطمئن شدم كه به ديگران اطلاع دادم كه اين من نيستم و كاربر را مسدود كردم.

از يك مخفف آنلاين استاندارد استفاده كنيد تا پيام ReTweeted با 140 كاراكتر مطابقت داشته باشد. خطرات RT آنها را در محدوده 140 كاراكتر در توييتر نگه مي دارد. مي توانيد به راحتي پيام را با استفاده از اختصارات مانند حرف “R” براي “Are” يا حرف “U” براي “شما” سفارشي كنيد. به جاي گفتن نام ايالت، مي توانيد از مخفف دو حرفي استفاده كنيد. برنامه هاي شخص ثالث مانند TweetDeck به طور خودكار پيام ها را متناسب با محدوديت هاي كاراكتر تنظيم مي كنند.

https://hillbilly.ir/نحوه-قانوني-بازتوييت/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.