كسب و كار خود را از طريق رسانه هاي اجتماعي رشد دهيد

به مرجع به روز سئو حرفه اي خوش آمديد

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

كسب و كار خود را از طريق رسانه هاي اجتماعي رشد دهيد

۶ بازديد

كسب و كار خود را از طريق رسانه هاي اجتماعي رشد دهيد

اگر صاحب يك كسب و كار هستيد – ممكن است در حال حاضر از پلتفرم ها و روش هاي رسانه هاي اجتماعي براي اطلاع رساني درباره كسب و كار خود استفاده كنيد. اگر هنوز استفاده از اين پلتفرم را شروع نكرده ايد – ممكن است آن را با دقت در نظر بگيريد و بايد … …

كسب و كار خود را از طريق رسانه هاي اجتماعي رشد دهيد https://hillbilly.ir/كسب-و-كار-خود-را-از-طريق-رسانه-هاي-اجتما/ https://hillbilly.ir/كسب-و-كار-خود-را-از-طريق-رسانه-هاي-اجتما/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 29 Oct 2021 13:44:17 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=17128

كسب و كار خود را از طريق رسانه هاي اجتماعي رشد دهيد

اگر صاحب يك كسب و كار هستيد – ممكن است در حال حاضر از پلتفرم ها و روش هاي رسانه هاي اجتماعي براي اطلاع رساني درباره كسب و كار خود استفاده كنيد. اگر هنوز استفاده از اين پلتفرم را شروع نكرده ايد – ممكن است آن را با دقت در نظر بگيريد و بايد … …

كسب و كار خود را از طريق رسانه هاي اجتماعي رشد دهيد

اگر صاحب يك كسب و كار هستيد – ممكن است در حال حاضر از پلتفرم ها و روش هاي رسانه هاي اجتماعي براي اطلاع رساني درباره كسب و كار خود استفاده كنيد. اگر هنوز استفاده از اين پلتفرم را شروع نكرده ايد – ممكن است آن را با دقت در نظر بگيريد و بايد …

در واقع، حدود 82 درصد از مشاغل كوچك از اين پلت فرم استفاده مي كنند، مانند: لينكدين، فيس بوك، توييتر، اينستاگرام SY پينترست براي حمايت از رشد كسب و كار خود. اگر هنوز در حال بحث هستيد كه آيا از اين پلتفرم براي رشد كسب و كار خود استفاده كنيد يا نه، بايد اين بحث را پايان دهيد و هر چه زودتر شروع كنيد.

اين حوزه ها در رشد كسب و كار شما موثر هستند. در واقع بسياري از افراد از طريق شبكه هاي اجتماعي از شركت ها، محصولات و خدمات مختلف مطلع مي شوند.

در زير 6 دليل براي اينكه بازاريابي رسانه هاي اجتماعي كار مي كند را خواهيد ديد!

1. رسانه هاي اجتماعي اخبار كسب و كار شما را منتشر مي كنند.آره! در واقع، پلتفرم هاي مختلف از شما براي اطلاع رساني در مورد كسب و كارتان حمايت مي كنند. واقعاً بسيار مؤثر!

كسب و كار شما رونق خواهد گرفت! نيازي به گفتن نيست – اين واقعاً چيز خوبي است! اما مهمتر از همه، به شما اين امكان را مي دهد كه با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار كنيد. شما قادر خواهيد بود فالوورهاي خود را به دست آوريد، با افرادي كه اكنون كسب و كار شما را مي شناسند ارتباط برقرار كنيد و با آنها ارتباط برقرار كنيد. علاوه بر اين، افرادي كه در گذشته با شما تجارت كرده اند، انگيزه بيشتري براي گفتن محصولات و/يا خدمات شما به ديگران خواهند داشت.

2. بازاريابي رسانه هاي اجتماعي بسيار موثر است! هرچه الگوريتم‌هاي بيشتري به پلتفرم‌ها و/يا شبكه‌هاي مختلف اضافه شود – احتمال اينكه محتواي ارگانيك تحت تأثير قرار گيرد بيشتر است، زيرا ممكن است در نزاع گم شويد. به همين دليل، ما قوياً به شما توصيه مي‌كنيم كه از گزينه‌هاي تبليغاتي ارائه شده توسط بسياري از شبكه‌ها استفاده كنيد كه باعث ارتقاي كسب و كار، محتوا و خدمات و/يا خدمات شخصي‌شده شما مي‌شود. بهترين از همه، تبليغات در رسانه هاي اجتماعي ارزان است.

3. رسانه هاي اجتماعي بسيار محبوب هستند! لازم نيست يك وبلاگ نويس اختصاصي فناوري يا حرفه اي در بازاريابي ديجيتال باشيد تا بدانيد كه در بين تعداد زيادي از مشتريان بسيار محبوب است.

مطابق با مركز تحقيقات پيو – حدود 65 درصد از بزرگسالان آمريكايي از اين پلت فرم و/يا شبكه استفاده مي كنند. اين بدان معني است كه مي تواند به هر مشتري كه وارد كسب و كار شما مي شود يا از وب سايت شما بازديد مي كند دسترسي پيدا كند.

براي اكثر مشاغل كوچك – فيس بوك بيش از 1.5 ميليارد كاربر در ماه دارد، به اين معني كه FB پلت فرمي است كه كسب و كار شما مي تواند به تعداد بيشتري از مخاطبان هدف شما دسترسي پيدا كند. ما به شما توصيه مي كنيم كه با يك كمپين بازاريابي فيس بوك شروع كنيد.

4. بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي به همه جمعيت‌شناسي و سنين مي‌رسد. هيچ مانع سني وجود ندارد. در واقع، موانع سني به رسانه هاي اجتماعي ترجمه مي شوند. يك مطالعه توسط مركز تحقيقات پيو نشان داد كه 65 درصد از بزرگسالان در ايالات متحده در اين مناطق فعال هستند.

بين سال هاي 2005 تا 2015 – افراد بين 30 تا 49 سال استفاده خود را از رسانه هاي اجتماعي افزايش دادند. مهم نيست كه مخاطبان هدف شما چند ساله هستند – آنها احتمالاً در زمينه مورد علاقه خود هستند و منتظر هستند تا شما و/يا شركت شما پيدا شود.

5. رسانه هاي اجتماعي همكاري دوگانه را تشويق مي كنند. اين به ابزارها و كنترل هاي شما اجازه مي دهد تا در مورد مخاطبان هدف شما اطلاعات بيشتري كسب كنند. به اين ترتيب، شما اين فرصت را خواهيد داشت كه در مورد علاقه مخاطبان خود اطلاعات كسب كنيد و پاسخ دريافت كنيد.

با فالوورها و/يا مشتريان خود ارتباط برقرار كنيد و از آنها بخواهيد كه از شما سوالاتي بپرسند و افكار، ايده ها و نظرات خود را در مورد اينكه چگونه بايد آنها را در سطح عميق تري بشناسيد به اشتراك بگذارند تا بتوانيد آنها را بهتر بررسي كنيد. شما مي توانيد بدون استفاده از تلفن يا نگراني در مورد اينكه مشتريان خود پاسخ هاي شما را اشتباه مي گيرند، پاسخ هاي سريع ارائه دهيد.

6. شبكه هاي اجتماعي به شما اين امكان را مي دهند كه اطلاعات زيادي در مورد كسب و كار خود به اشتراك بگذاريد. شبكه هاي مختلف به مكان هايي تبديل مي شوند كه مشتريان براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد كسب و كار شما به آنجا مراجعه مي كنند. دليل آن اين است كه اين پلتفرم‌ها به شركت‌ها اجازه مي‌دهند تا به‌روزرساني‌هايي را در مورد خدمات، محصولات و رويدادهاي آينده خود ارسال كنند.

علاوه بر اين، بسياري از پروفايل‌ها و فعاليت‌ها در شبكه‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي عمومي مي‌شوند و به كاربران اجازه مي‌دهند بيشتر ببينند. همچنين به اين معني است كه اطلاعات شما مي تواند توسط گوگل و ساير موتورهاي جستجو ايندكس شود. اين روش ديگري است كه مي توانيد مطمئن شويد كه شركت و/يا شركت شما در طول جستجوها در صفحه نتايج جستجو ظاهر مي شود.

همانطور كه مي بينيد، بازاريابي رسانه هاي اجتماعي يك روش مقرون به صرفه است كه شما را در سفر براي معرفي كسب و كار خود به مخاطبان و ساير كاربران پشتيباني مي كند. بهتر از همه، اين قطعا به شما كمك مي كند تا كسب و كار خود را توسعه دهيد!

https://hillbilly.ir/كسب-و-كار-خود-را-از-طريق-رسانه-هاي-اجتما/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.