فروش خود را با هشتگ افزايش دهيد
هشتگ چيست؟ هشتگ به عنوان يك كلمه يا عبارت مفيد قبل از هشتگ “#” تعريف مي شود. اغلب در سايتهاي رسانه هاي اجتماعي براي پيوند دادن پيامها با كلمات يا عبارات خاص كه توسط يك هشتگ تعريف شده است استفاده مي شود. هشتگ ها به شما امكان مي دهند پيام ها يا پيام هايي در …
فروش خود را با هشتگ افزايش دهيد https://hillbilly.ir/فروش-خود-را-با-هشتگ-افزايش-دهيد/ https://hillbilly.ir/فروش-خود-را-با-هشتگ-افزايش-دهيد/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 22 Aug 2021 17:26:43 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing and examples https://hillbilly.ir/فروش-خود-را-با-هشتگ-افزايش-دهيد/
فروش خود را با هشتگ افزايش دهيد
هشتگ چيست؟ هشتگ به عنوان يك كلمه يا عبارت مفيد قبل از هشتگ “#” تعريف مي شود. اغلب در سايتهاي رسانه هاي اجتماعي براي پيوند دادن پيامها با كلمات يا عبارات خاص كه توسط يك هشتگ تعريف شده است استفاده مي شود. هشتگ ها به شما امكان مي دهند پيام ها يا پيام هايي در …
فروش خود را با هشتگ افزايش دهيد
هشتگ چيست؟هشتگ به عنوان يك كلمه يا عبارت مفيد قبل از هشتگ “#” تعريف مي شود. اغلب در سايتهاي رسانه هاي اجتماعي براي پيوند دادن پيامها با كلمات يا عبارات خاص كه توسط يك هشتگ تعريف شده است استفاده مي شود. هشتگ ها به شما امكان مي دهند پيام ها يا پيام هايي در مورد هشتگ ها جمع آوري كنيد. قدرت هشتگ ها در جستجوي هشتگ ها و ايجاد يك سري هشتگ يا مقاله است.
چرا از هشتگ استفاده كنيم؟
از بازاريابي آينده تا استفاده از هشتگ:
اهداف خود را از طريق نوآوري افزايش دهيد
برند خود را با كسب و كار خود توسعه دهيد
پيام خود را بر بازار هدف خود متمركز كنيد
احتمال مشاهده كبد توسط افراد را افزايش دهيد
بهبود نتايج بهينه سازي موتورهاي جستجو
چگونه از هشتگ ها استفاده كنيم؟
ابتدا بايد هدف پيام بازاريابي خود را مشخص كنيد و مشخص كنيد كه در داخل چه افرادي را هدف قرار مي دهيد. پس از تعريف اين الزامات ، انواع زير را براي استفاده در نظر بگيريد.
شركت يا نام تجاري – اين يك شركت يا نام تجاري است كه محصول شما را متمايز مي كند. به طور مشابه ، مي توانيد اين نوع هشتگ را با لوگوي شركت خود ايجاد كنيد. چند قانون ساده براي اين نوع هشتگ KISS – آن را ساده و كوتاه نگه داريد. به عنوان مثال ، مي توانيد از #EzineArticles براي نام شركت يا #BetterMarketingResulty براي عبارت استفاده كنيد. فاصله بين كلمات در هشتگ را فراموش نكنيد.
دليل يا انگيزه – عبارتي را انتخاب كنيد كه تبليغ را براي ذخيره حافظه توصيف مي كند. هشتگي كه انتخاب مي كنيد بايد از تبليغ پشتيباني كند و در تمام پيام هاي فروش شما در طول كمپين استفاده شود. شما بايد متعهد به استفاده از هشتگ ها شويد و مخاطبان مورد نظر خود را تشويق به استفاده از هشتگ ها در روابط شخصي و پست هاي خود كنيد. #ThanksThursday و Air No New Zealand #NoLagToLondon Telstra نمونه هايي از هشتگ هاي تبليغاتي هستند.
اطلاعات يا محتوا – به طور كلي ، استفاده از اين هشتگ ها مختص شركت شما نيست ، بلكه به كلمات يا عباراتي اشاره دارد كه معمولاً در اتصال اينترنت شما براي جستجوي محتواي مربوط به شركت شما استفاده مي شود.. نمونه هاي متمركز Business to Business (B2B) شامل #SEOTips و #ContentMarketing است. شركت هاي متمركز بر مشتري از هشتگ هاي مبتني بر شيوه زندگي مانند #تناسب اندام و #fashionista استفاده خواهند كرد.
رويدادها يا رويدادهاي ميزباني شده – استفاده معمولي از رويدادهاي شركتي مانند كنفرانس ها ، نمايشگاه ها يا سمينارها ، در حالي كه گردهمايي ها يا جشن ها شامل استفاده از هشتگ ها مي شود. # CeBIT2014 اخيراً توسط كنفرانس فناوري اطلاعات CeBIT استراليا با استفاده از #AdobeSummit به عنوان يك كنفرانس بازاريابي ديجيتال Adobe معرفي شد.
جغرافيا يا موقعيت مكاني-براي شركت هايي با موقعيت جغرافيايي كه مشتريان محلي يا شركت هاي بزرگتر با موقعيت هاي جغرافيايي مختلف را هدف قرار مي دهند ، استفاده از هشتگ ها يا موقعيت هاي جغرافيايي با تمركز پيام آنها بر مشتريان احتمالي در اين مكان هاي شركتي ارتباط تنگاتنگي دارد.موفقيت شما در به دست آوردن نتايج #بازاريابي بهتر از طريق هشتگ اين است كه آن هشتگ ها را ساده ، به ياد ماندني و مرتبط با بازار هدف خود نگه داريد. علاوه بر اين ، مطمئن شويد كه از هشتگ در پيام هاي بازاريابي و محتواي تبليغاتي خود استفاده مي كنيد ، اما گيرندگان خود را با هشتگ هاي خود تشويق كنيد.
هشتگ: #هشتگ ، #نتايج فروش بزرگ