مسئوليت اجتماعي (CSR) مسئوليت شناخته شده توسط شركت ها در انجام مسئوليت اجتماعي است. هيچ تعريف كلي پذيرفته شده اي از مسئوليت اجتماعي شركت وجود ندارد ، كه به طور كلي به معناي تصميمات تجاري مربوط به ارزشهاي اخلاقي ، انطباق و احترام به مردم ، جامعه و محيط است. CSR به شركتها اجازه مي …
اهميت CSR https://hillbilly.ir/اهميت-csr/ https://hillbilly.ir/اهميت-csr/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 29 Jul 2021 02:06:06 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social responsibility https://hillbilly.ir/اهميت-csr/
مسئوليت اجتماعي (CSR) مسئوليت شناخته شده توسط شركت ها در انجام مسئوليت اجتماعي است. هيچ تعريف كلي پذيرفته شده اي از مسئوليت اجتماعي شركت وجود ندارد ، كه به طور كلي به معناي تصميمات تجاري مربوط به ارزشهاي اخلاقي ، انطباق و احترام به مردم ، جامعه و محيط است. CSR به شركتها اجازه مي …
مسئوليت اجتماعي (CSR) مسئوليت شناخته شده توسط شركت ها در انجام مسئوليت اجتماعي است. هيچ تعريف كلي پذيرفته شده اي از مسئوليت اجتماعي شركت وجود ندارد ، كه به طور كلي به معناي تصميمات تجاري مربوط به ارزشهاي اخلاقي ، انطباق و احترام به مردم ، جامعه و محيط است. CSR به شركتها اجازه مي دهد تا از طريق موارد زير از موارد قانوني فراتر روند: – رفتار با احترام و احترام با كاركنانصادقانه و اخلاقي با مشتري ، تامين كننده ، وام دهنده و ديگران كار كنيد
به حقوق بشر احترام بگذاريد
– حفاظت از محيط زيست براي نسل هاي آينده
يك همسايه مسئول در جامعه و يك “شهروند كارآفرين” خوب باشيد. رفاه اجتماعي و مسئوليت مبتني بر جامعه (CSR) هميشه براي دولتها و ارائه دهندگان خدمات مهم بوده است زيرا آنها قول مي دهند در جهاني در حال تغيير باشند كه در آن مشكلات اجتماعي وجود دارد. دولت مدرن از دسترسي اين شركت به خدمات محلي بيشتر استفاده كرده و گسترش كمك هاي شغلي را تشويق كرده است. عليرغم اهميت آن ، CSR هنوز حوزه تحقيقاتي است ، حتي با توجه به افزايش تقاضا و افزايش مشاركت عمومي ، شركت ها تقاضاي جديد را برآورده مي كنند. طي دو دهه گذشته بسياري از خانه ها از پرچم CSR استقبال كرده اند. اين احتمالاً به اين دليل است كه آنها مي خواهند كار خود را با اخلاق بيشتري انجام دهند. در حالي كه نقش شركتها در توسعه جامعه براي دولتها مهم است ، آنها ممكن است بخواهند اهميت روزافزون CSR را به عنوان يك پيروزي آشكار در تلاشهايشان براي ايجاد فعالان جامعه مشاغل شركتي اذعان كنند. به عبارت ديگر ، اين شركت گزارش و برنامه CSR خود را در واكنش به آسيب رساندن به فروش و اعتبار خود به دليل حمله گروهي از فعالان كه به رسانه هاي 24 ساعته ، به ويژه صحنه جرم كمك كردند ، ساخت. اما ، اين خبرهاي قانع كننده اي را ايجاد مي كند ، شركت را مجبور مي كند حداقل بخشي از جامعه را در ازاي درآمد خود پس دهد. بنابراين ، ديگر كسب سود مهم نيست ، روشي كه فعالان سخت كوش كار مي كنند. هيچ زمينه اي مانند رفتار بازار ، سياست تجاري ، روابط كار ، خريد ، حقوق بشر ، قانون محيط زيست يا فعالاني كه مجبور شوند آنها را از طريق رسانه ها يا مجاري ديگر مجبور كنند در صورت نقض اخلاقي يا قوانين توسط يك شركت وجود ندارد. با اين حال ، اين مطالعه اكثر مشاركت هاي اجتماعي تاكنون را تخمين نمي زند. ما از جوزف رونتاري و ديگران و چگونگي تبليغ كار آنها مثال داريم. در دهه 1980 ، شبكه هاي شبكه هاي اجتماعي (BITC) با هم شكل گرفتند. آنها بعداً باشگاه Cent Cent را راه اندازي كردند ، جايي كه اعضا 1٪ از سود خود را قبل از ماليات به جامعه مي دهند. BITC يك نيروي شناخته شده در صنعت و در زمينه CSR است. BITC مجموعه اي از شاخص ها را براي شركت هايي كه به دنبال اندازه گيري و گزارش CSR هستند ، ايجاد كرده است. اين مجموعه در چهار زمينه محل كار ، بازار ، محيط و جامعه را شامل مي شود. علائم به دو گروه تقسيم شد. شاخص هاي اصلي شامل 27 شاخص كليدي است كه انتظار مي رود همه شركت ها گزارش دهند. اندازه گيري شش سيگنال رو به جلو دشوار تلقي مي شود. گروه ديگر كه 17 پروفايل شخصي دارد ، ممكن است متعلق به همه شركت ها نباشد.همچنين پروژه هاي ويژه اي براي اندازه گيري و گزارش در مورد جنبه هاي خاص فعاليت هاي مسئول مانند سرمايه انساني و معلوليت وجود دارد. مديريت سرمايه و معلوليت نقش مهمي در ارائه CSR خواهد داشت. در انگلستان ، Taskforce سيستم مديريت حساب (HCM) را به عموم معرفي كرده است. گروهي كه از طرف دولت انگليس منصوب شده است جانشين دنيس كينگزميل به عنوان رئيس جمهور و چندين رهبر ديگر تجارت شده است. براساس Taskforce ، گرچه مردم اغلب تا 65٪ ارزش يك شركت را كسب مي كنند ، اما گزارشات كمي از رشد شركت در كشور آنها وجود دارد. شركت ها ممكن است گزارش هاي CSR را در گزارش ها و حساب هاي سالانه خود لحاظ كنند. يا ممكن است گزارشي درباره مسئوليت هاي خود منتشر كنند كه مي تواند “گزارش اجتماعي و زيست محيطي” يا “گزارش بلند مدت” ناميده شود. اين گزارش ها سهم شركت در رفتارهاي اخلاقي را نشان مي دهد و پيشرفت آن را در دستيابي به اهداف استراتژيك CSR برجسته مي كند. بسياري از شركتهاي بزرگ سياستهاي زيست محيطي رسمي را با هدف ايجاد مشاغل پايدار و دوستانه در پيش گرفته اند. به عنوان مثال ، شركتي كه از چوب زيادي به عنوان ماده اوليه استفاده مي كند ، ممكن است به دنبال يك سياست كاشت درخت باشد تا درختاني را كه قطع كرده است جايگزين كند.
. https://hillbilly.ir/اهميت-csr/feed/ 0