LOHAS و ZOOMERS – بخشهايي از بازار كه بايد آنها را بشناسيد
اطلاعات دموگرافيك ، همه در تلاش براي درك آن هستند. فروشندگان از اطلاعات دموگرافيك براي توضيح اينكه مخاطبان هدف چه كساني هستند ، و اينكه چرا مشتريانشان آنچه را مي خرند خريداري مي كنند. اين اطلاعات جمعيتي معمولاً General X ، General Y ، Baby Boomers و جمعيت شناسي سنتي 18-24 ، 25-34 و غيره …
LOHAS و ZOOMERS – بخشهايي از بازار كه بايد آنها را بشناسيد https://hillbilly.ir/lohas-و-zoomers-بخشهايي-از-بازار-كه-بايد-آنها-را-بش/ https://hillbilly.ir/lohas-و-zoomers-بخشهايي-از-بازار-كه-بايد-آنها-را-بش/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 12 Jun 2021 19:58:45 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing y internet https://hillbilly.ir/lohas-و-zoomers-بخشهايي-از-بازار-كه-بايد-آنها-را-بش/
LOHAS و ZOOMERS – بخشهايي از بازار كه بايد آنها را بشناسيد
اطلاعات دموگرافيك ، همه در تلاش براي درك آن هستند. فروشندگان از اطلاعات دموگرافيك براي توضيح اينكه مخاطبان هدف چه كساني هستند ، و اينكه چرا مشتريانشان آنچه را مي خرند خريداري مي كنند. اين اطلاعات جمعيتي معمولاً General X ، General Y ، Baby Boomers و جمعيت شناسي سنتي 18-24 ، 25-34 و غيره …
LOHAS و ZOOMERS – بخشهايي از بازار كه بايد آنها را بشناسيد
اطلاعات دموگرافيك ، همه در تلاش براي درك آن هستند. فروشندگان از اطلاعات دموگرافيك براي توضيح اينكه مخاطبان هدف چه كساني هستند ، و اينكه چرا مشتريانشان آنچه را مي خرند خريداري مي كنند. اين اطلاعات جمعيتي معمولاً General X ، General Y ، Baby Boomers و جمعيت شناسي سنتي 18-24 ، 25-34 و غيره است ، اما بالاي كوه يخ است. پيدا خواهيد كرد و آنها در گروه سنتي قرار نمي گيرند. اين دو نفر در مورد سبك زندگي و روش ها هستند و انتخاب آنها بيشتر از تعريف خوشه اي از پيش تعريف شده بازتابنده نگرش است. الكسا ، گوگل و فيس بوك در ارائه يك ديد كلي به مخاطبان شما مهارت دارند ، اما آيا آنها نمي توانند اين مخاطب را توضيح دهند؟ همه زنان تحصيل كرده 25-34 ساله داراي يك فرزند نيستند. حتي Nelson ، Forrester و Ipsus نمي توانند به شما بگويند چه كسي محصول شما را خريداري مي كند يا از وب سايت شما بازديد مي كند. دنياي ديجيتال به مردم امكان مي دهد دنياي خود را به روش هاي جديد ببينند. در گذشته ، در گذشته نه چندان دور ، گروه هاي جمعيتي چيزي نبودند بجز كساني كه بلافاصله در كتابفروشي ها ، كتابخانه ها ، تلويزيون ، روزنامه ها و غيره يافت مي شدند. آنها وقت مناسب را با دوستان ، خانواده و مسافرت با اطلاعات كمي به اشتراك گذاشتند. در دنياي ديجيتال جديد ، اطلاعات 24 ساعته ارائه مي شود. گاز گرفتن آنچه مردم خورده اند مي تواند بيش از حد باشد. جستجو را مي توان جستجو كرد و به جستجوگر هدايت كرد. اين صفحه به مشتريان امكان مي دهد گزينه هاي خود را گسترش دهند ، مزاياي خود را تغيير دهند و با كليك يك دكمه ماوس به مزاياي جديد دسترسي پيدا كنند. بنابراين كدام يك از اين دو گروه را بايد بشناسيد؟ LOHAS و ZOOMERA. سازمان بهداشت جهاني؟ تكرار مي كنم ، LOHAS و ZOOMERS ، و نه من نمي توانم اين كلمات را بگويم. اكنون توانستم كارهاي جديد بسياري را براي فرشتگان ، VC ها و قضات شروع كنم. يك سوال براي هر كشور LOHAS و Zoomers چه كساني هستند؟ بينندگان اطمينان دارند كه من دو جمعيت جديد براي شركت ايجاد كرده ام. من هنوز اين كار را نكرده ام! LOHAS و ZOOMERS دو جمعيتي هستند كه بايد در نظر گرفته شوند. آنها در مورد شيوه زندگي خود هستند ، آنها چه كسي هستند؟ آنها در مورد چه چيزي هستند؟ LOHAS و ZOOMERS رفتاري هستند ، نمي توان آنها را به عنوان يك گروه سنتي طبقه بندي كرد ، آنها منحصر به فرد هستند و گاهي از مرزهاي جمعيتي عبور مي كنند. بنابراين در اينجا اطلاعات كمي در مورد آنها آورده شده است. آنها بين 19 تا 19 درصد جمعيت ايالات متحده را نشان مي دهند ، براي كساني كه نمي خواهند رياضي كنند ، بين 41 تا 60 ميليون آمريكايي هستند و هر كدام حدود 10 درصد رشد مي كنند. اطلاعات جمعيتي LOHAS براي محافظه كاران بالاي 18 سال ، LOHAS براي گروه LOHAS مناسب است ، كه صحبت از سلامتي و تاب آوري ، جامعه آن ، جامعه جهاني و جامعه است. LOHAS بر عدالت اجتماعي ، رشد شخصي ، پشتكار و آگاهي فرهنگي متمركز است.LOHAS.com يك سايت عالي است كه اطلاعات كمي در مورد اعداد موجود در بازار به شما ارائه مي دهد. در اينجا مروري كوتاه بر بازار LOHAS وجود دارد. اين اعداد در مركز بازاريابي طبيعي در LOHAS.com موجود است ، تا فقط چند مورد را ذكر كنيد. بهداشت شخصي LOHAS Market – اين گروه HBA شما است. شركت هاي نوپا غالباً 1٪ از بازار را هدف قرار مي دهند (لزوماً بهترين راه براي انجام اين كار در هنگام مشاهده بازار نيست). ارزش اين گروه حدود 117.0 ميليارد دلار تخمين زده شده است. LOHAS Natural Life – اين مجموعه كالاهاي خانگي و پوشاك است كه ارزش آن 10.0 ميليارد دلار است. اين را به دليل اين واقعيت ساده مقصر مي دانم كه هنوز هيچ انتخاب طبيعي در سبك زندگي وجود ندارد. به نظر مي رسد كه بامبو ، كنف و كپك هاي طبيعي براي مشاغل كوچك و بزرگ كه بازار روبرو هستند ، قيمت كمتري دارند. براي كساني كه سعي در مواجهه با اين بازارها دارند ، كمبود عرضه وجود دارد و اقتصاد براي توجيه كار خانه سبز LOHAS پايدار نيست – مقوله اي كه خود توضيح مي دهد ، از لوازم ستاره انرژي ، كف بامبو گرفته تا بازرسي موثر در خانه. مانند HBA ، اين يك بازار 100 ميليون دلاري است. روند طولاني مدت سبز به دلايل زيادي اتفاق مي افتد ، اما اين پست يك روز ديگر است. همانطور كه قيمت انرژي افزايش مي يابد و مردم به دنبال راه هايي براي كاهش هزينه هاي مديريت خانه خود هستند ، اين گروه به رشد خود ادامه مي دهد و در سطح جهاني ، به طور كلي ، قيمت برق افزايش مي يابد. تقاضا در حال پيشي گرفتن از عرضه است و در شهرهاي جهان قهوه اي مي شود. اين دسته در حال رشد است و زمان مناسب رايگان است. LOHAS مشكوك است و آنها مي دانند كه او مي تواند در زمان مناسب موثر باشد. حمل و نقل ديگر انرژي و حمل و نقل ديگر – هر دو دسته ، شبيه به طبقه ساختمان سبز ، توسط نياز به محدود كردن اثرات زيست محيطي هدايت مي شود. البته ، با افزايش گزارش ها در مورد افزايش قيمت انرژي ، كمبود آب و گرم شدن كره زمين ، LOHAS به كارهاي بيشتري براي جلوگيري و جلوگيري از اين موارد ادامه خواهد داد. LOHAS يك ويژگي و جمعيت شناختي است كه نمي توان از آن چشم پوشي كرد. بيخيالش. آخرين دسته اي وجود دارد كه بايد بررسي كنيد ، اين حيوان عظيم الجثه است. گسترش و به اشتراك گذاري هر بخش براساس يك ، تور و تور است. در سال 2010 ، سازمان جهاني جهانگردي 781 ميليارد يورو به بازار جهاني سفر بازپرداخت كرد ، اين بدان معناست كه شما ممكن است بخواهيد مستقر شويد و تغيير كنيد. تقريباً 1.1 ميليون دلار در سال 2010. تورهاي LOHAS-اين دسته شامل دوچرخه سواري در سراسر ناپل يا فرانسه ، غوطه وري فرهنگي ، كار داوطلبانه و سفرهاي ميداني است. براي LOHAS حدود 42 ميليون دلار است و بايد بگويم كه بازار سفر سريع ترين رشد را دارد. در صورت بروز هرگونه خطر LOHAS را ناديده بگيريد. من قبلاً در مورد LOHAS ، در مورد ZOOMERS صحبت كرده ام؟ اوه ، آنها يك قسمت بسيار جالب ، باهوش ، علاقه مند به بينايي هستند ، تقريبا همه چيز هستند و ثروتمند هستند. همه ما بومرهايي را مي شناسيم كه پس از جنگ جهاني دوم (1946-1964) متولد شده اند ، يا تصور ما اين است. ما فرض هاي زيادي مي گيريم كه مي توانند به بيراهه بروند.اشتباه شماره 1 – همه بومرها جمعيت و طرز تفكر يكساني دارند. بيشتر پوشش ها و تبليغات به ما مي گويد كه بومرها شروع به بازنشستگي مي كنند. عكس هاي ارائه شده مربوط به يك زوج مو خاكستري است كه دوچرخه سوار هستند ، روزنامه مي خوانند و بدون نوشيدن قهوه نشسته اند. افكار بعدي آنها مربوط به پدربزرگ و مادربزرگ است. اشتباه شماره 2 – بومرها به عنوان جمعيتي طبقه بندي مي شوند كه تلفن هاي كم كارتر ، رايانه كمتري دارند و دسترسي كمتري به اينترنت دارند. مراقب باشيد در اين دام نيفتيد .. اشتباه شماره 3 – با فرض ايمن بودن همه Boomers به خاطر داشته باشيد كه سال 1964 خيلي دور نيست و اين گروه هنوز 50 سال ندارد و مطمئناً براي حضور در اينجا آرام نخواهند گذاشت. اگر آنها بازنشسته مي شوند ، به اين دليل است كه آنها مي توانند و قبل از سفر بعدي خود به دنياي كار مي مانند. آنها سخت كار كردند ، پول زيادي به دست آوردند و وقت داشتند. بومرها 65٪ ارزش كانادا و ايالات متحده را تشكيل مي دهند. من هنوز به اعداد نگاه نكرده ام ، اما مطمئن هستم كه اين يك تخمين متوسط در اروپا نيز هست. والدين من “بومر” هستند ، من به شما قول مي دهم ، اگر 3 خطايي را كه در بالا ذكر شد مرتكب شويد ، والدين را جذب مخاطب خود نمي كنيد. آنها در سن 60 سالگي هستند ، آيفون و بلك بري دارند ، اپراتورهاي سريالي هستند و مطمئناً نمي توانند زن و شوهر سفيدپوست شيرين را كه در رسانه ها به تصوير كشيده مي شوند ، بدست آورند. پس پدر و مادر من چه كساني هستند؟ آنها بزرگ هستند. سازمان بهداشت جهاني؟ ZOOMERS! نه ، من اين كلمه را ايجاد نكردم ، اين واژه واقعي است ، تعريف شده است و بايد توسط ZOOMERS قابل درك باشد. تأكيد بخشي مشخص از انفجار است كه افراد كمي درباره آن صحبت مي كنند. من اين نقل قول را دوست دارم ، وقتي سعي مي كردم Zoomers را درك كنم با آن مواجه شدم ، اين يك توصيف كامل است و بايد به جان كاتر در سنت لوئيس داده شود. پترزبورگ تايمز. يك تأييد“بچه هاي بومرنگ بي نهايت كه بازنشستگي را راهي سريع براي داشتن زندگي جديد روشن تر ، داشتن زندگي سالم تر ، استانداردهاي بالاتر ، جستجوي آموزش و مهارت هاي فني بيشتر مي دانند.”
در كانادا ، زومر 44٪ از جمعيت (14.5 ميليون نفر) را تشكيل مي دهد و بيش از 77٪ از ثروت كانادا را كنترل مي كند. اين آمار مشابه در ايالات متحده است. ما يك وب سايت (zoomer.ca) ، يك مجله (zoomermag.com) و يك راديو (zoomerradio.ca) براي Zoomers اختصاص داديم. اوري شگفت انگيز است. آنها كارآفرين ، گردشگر هستند و دوست ندارند خسته كننده و روزمره باشند. به آنها زن يا مرد نگوييد زيرا آنها براي انجام اين كار خيلي جوان هستند. فكر نكنيد كه آنها مي خواهند به لاتاري يا كازينو سفر كنند. آنها مطمئنا پير نيستند و وسواس تخفيف براي افراد مسن را دارند.اگر به Zoomers برويد مي توانيد از 30 چيز مانند كليمانجارو بالا برويد. جديد براي Zoomers – 60 40! من به شما قول مي دهم هيچ 40 ساله اي نمي خواهد قديمي فكر كند. كاملاً طبيعي است كه در بزرگسالان زير سن اكثريت زندگي كنند و نخواهند بسته بندي منسوخ شده و قديمي را بفروشند.
. https://hillbilly.ir/lohas-و-zoomers-بخشهايي-از-بازار-كه-بايد-آنها-را-بش/feed/ 0