بازاريابي ويديويي موفق و روندهاي سال 2017
به عنوان صاحبان مشاغل كوچك ، همه ما شاهد پيشرفت هايي هستيم كه بازاريابي ديجيتال در دهه گذشته انجام داده و اينكه چقدر در ايجاد مشاغل موفق موثر است. اما با تكامل بازاريابي ديجيتال ، آيا به مرحله اي مي رسد كه چيز جديدي براي ارائه به صاحب مشاغل كوچك نداشته باشد و سپس چه …
بازاريابي ويديويي موفق و روندهاي سال 2017 https://hillbilly.ir/بازاريابي-ويديويي-موفق-و-روندهاي-سال-2017/ https://hillbilly.ir/بازاريابي-ويديويي-موفق-و-روندهاي-سال-2017/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 01 Jun 2021 06:04:28 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing youtube videos https://hillbilly.ir/بازاريابي-ويديويي-موفق-و-روندهاي-سال-2017/
بازاريابي ويديويي موفق و روندهاي سال 2017
به عنوان صاحبان مشاغل كوچك ، همه ما شاهد پيشرفت هايي هستيم كه بازاريابي ديجيتال در دهه گذشته انجام داده و اينكه چقدر در ايجاد مشاغل موفق موثر است. اما با تكامل بازاريابي ديجيتال ، آيا به مرحله اي مي رسد كه چيز جديدي براي ارائه به صاحب مشاغل كوچك نداشته باشد و سپس چه …
بازاريابي ويديويي موفق و روندهاي سال 2017
به عنوان صاحبان مشاغل كوچك ، همه ما شاهد پيشرفت هايي هستيم كه بازاريابي ديجيتال در دهه گذشته انجام داده و اينكه چقدر در ايجاد مشاغل موفق موثر است. اما با تكامل بازاريابي ديجيتال ، آيا به مرحله اي مي رسد كه چيز جديدي براي ارائه به صاحب مشاغل كوچك نداشته باشد و سپس چه كاري انجام خواهيم داد؟
ما احساس مي كنيم كه بازاريابي ديجيتال همچنان به تكامل خود ادامه مي دهد و همچنان استراتژي هاي بازاريابي آنلاين م effectiveثر براي هر اندازه تجاري را ارائه مي دهد ، اما همچنين شاهد آخرين روندهاي بازاريابي ويديويي هستيم. از YouTube و Facebook Live ، گرفته تا Snapchat و برنامه سازنده ويديوي فيس بوك در آينده ، پيشرفت در بازاريابي ويدئويي به سرعت اتفاق مي افتد.
براي پشتيباني از اين بيانيه ، ما برخي از آخرين آمار بازاريابي ويدئويي را جمع آوري كرده و آنها را بر اساس دسته بندي تقسيم كرده ايم تا به شما نشان دهيم كه بازاريابي ديجيتال تا چه اندازه مي تواند براي تجارت شما موثر و مهم باشد.
بازاريابي ويدئويي توسط جلد
82٪ از كاربران توييتر محتواي ويدئويي موجود در سايت را مشاهده مي كنند.
YouTube در حال حاضر بيش از 1،000،000،000 كاربر دارد.
45٪ از كاربران اينترنت هر هفته بيش از يك ساعت محتواي آنلاين تماشا مي كنند.
تقريباً 90٪ آژانس هاي بازاريابي آنلاين از محتواي ديجيتال استفاده مي كنند.
يك سوم فعاليت آنلاين صرف تماشاي فيلم مي شود.
سيار
بيش از 50٪ محتواي ديجيتال آنلاين در دستگاه هاي تلفن همراه مشاهده مي شود.
92٪ از بينندگان ويدئوهاي تلفن همراه در سراسر صفحات رسانه هاي اجتماعي خود فيلم به اشتراك مي گذارند.
90٪ بازديدهاي ويديوي توييتر در يك دستگاه تلفن همراه اتفاق مي افتد.
10،000،000 فيلم روزانه در Snapchat مشاهده مي شود.
نامزدي
51٪ از متخصصان بازاريابي ديجيتال مي گويند محتواي ديجيتال بهترين بازده سرمايه را ارائه مي دهد.
مشاغلي كه از محتواي ويدئويي آنلاين استفاده مي كنند ، درآمد خود را 49٪ سريعتر از كاربران غير ويديويي افزايش مي دهند.
59٪ از كاربران آنلاين مي گويند كه محتواي رسانه را به جاي متن انتخاب مي كنند.
محتواي ويدئويي 157 درصد افزايش در بازديد ارگانيك از SERP ايجاد مي كند.
ويديوهاي حداكثر 2 دقيقه بيشترين جذابيت را دارند.
محتواي ويدئويي صفحه فرود مي تواند بيش از 80٪ تبديل را افزايش دهد.
46٪ از كاربران آنلاين پس از مشاهده يك تبليغ اقدام مي كنند.
محتواي فيلم آنلاين ماهانه 3 برابر بازديد كننده دارد.
تركيب رسانه با تبليغات تمام صفحه ميزان مشاركت را 22٪ افزايش مي دهد.
همانطور كه مي بينيد، بازاريابي ويديويي در جلب مخاطب آنلاين شما بسيار موثر است ، بيشتر از هر زمان ديگري براي معرفي محصولات جديد ، ارائه نكات و مشاوره در مورد نحوه استفاده از محصولات و جلب نظر مشتريان خود در سفر ، از آن استفاده مي شود و بازاريابي ويدئويي مي تواند فروش را به موفقيت بيشتري برساند .
روند بازاريابي براي سال 2017
2017 آن ، بنابراين ، بياييد روندهاي بازاريابي ديجيتال را بررسي كنيم كه بايد در سال جاري مورد توجه قرار بگيريم. بازاريابي ويدئويي هميشه در حال پيشرفت است ، بنابراين براي اينكه در اوج خود باشيد ، بايد يك قدم جلوتر از رقابت باشيد.
1. فيس بوك ويدئو
جاي تعجب نيست بازديدها در فيس بوك در سال گذشته از 1 ميليارد به 8 ميليارد رسيده است. فيس بوك در چند سال اخير با ويدئوي فيس بوك خود كه فقط چند ماه پيش راه اندازي شده است ، روي ويديو سرمايه گذاري كرده است. ما پيش بيني مي كنيم كه در بارگذاري ، به اشتراك گذاري و كشف رسانه ها ، حتي بيشتر افزايش يابد.
2. فيلم زنده
همانطور كه قبلا ذكر شد ، فيس بوك ويديوي زنده را معرفي كرد. مارك ها و مصرف كنندگان از Facebook Live براي تعامل با پيروان خود استفاده كرده اند. توييتر با Periscope پيوست تا كاربران بتوانند پخش زنده را در توييت ها جاسازي كنند. 82٪ از كاربران توييتر مي گويند كه به طور منظم فيلم تماشا مي كنند. فيلم زنده فرصتي جديد ايجاد مي كند.
3. فيلم براي فروش
طبق مطالعات اخير ، فقط 4٪ از افراد ترجيح مي دهند با مطالعه كتابچه راهنما در مورد يك محصول يا خدمات جديد اطلاعاتي كسب كنند ، 5٪ صحبت با تلفن از طريق تلفن و 44٪ تماشاي فيلم را ترجيح مي دهند.
4. بازاريابي چند كاناله
كانال هاي رسانه هاي اجتماعي به بهترين مكان براي به اشتراك گذاشتن فيلم ها و به نمايش در آمدن تبديل شده اند. بيشتر مصرف كنندگان در حال تماشاي فيلم در دستگاه هاي مختلف و سيستم عامل هاي مختلف رسانه هاي اجتماعي هستند.
5. برنامه هاي ويديويي “Generation Z” (افراد 13 تا 24 ساله) عاشق محتواي بصري هستند.
وارد اينستاگرام و اسنپ چت شويد. اين برنامه ها در بالاي ليست “بايد” وجود دارد. روزانه 10 ميليارد فيلم در Snapchat مشاهده مي شود و اينستاگرام بيشتر و بيشتر روي ويديو تمركز دارد. اينستاگرام داستان هاي اينستاگرام را راه اندازي كرده است كه به كاربران امكان مي دهد فيلم هاي كوتاه را با پيروان خود به اشتراك بگذارند.
6. “اطلاعات و سرگرمي”
اطلاعات و سرگرمي ژانر جديدي از فيلم هاي بازاريابي است. اين تركيبي از فيلم هاي “آموزنده” و “سرگرمي” است. مصرف كنندگان بايد اطلاعاتي را كه به آنها ارائه مي دهيد هضم كنند و همزمان سرگرم شوند. بدون سرگرمي ، كاربران كليك خواهند كرد.
7. VR
دسترسي به هدست هاي واقعيت مجازي بيشتر شده و بازارياب ها از محيط غوطه وري براي جلب توجه كامل بينندگان استفاده مي كنند. فيلم هاي VR هنوز يك حيله هستند اما در سال 2017 ، پيش بيني مي كنيم فيلم هاي VR به “موارد ضروري” تبديل شوند.
8. ايميل و ويدئو
ويديوي ايميل به شما امكان مي دهد ايميل هاي خود را كوتاه نگه داريد و پيام خود را به ديگران منتقل كنيد. ايميل هميشه يك راه عالي براي نمايش ويديوي شما در مقابل بينندگان (افراد در ليست نامه هاي پستي شما) است.
9. هدف گذاري خرد
بسترهاي تبليغاتي هوشمندتر مي شوند. كاربران انتظار دارند كه تمام محتواي آنها مرتبط و هدفمند باشد. اگر اينگونه نباشد ، ديگر علاقه اي نخواهند داشت.
10. طراحي ويدئو و وب
داشتن محتواي ويدئويي در وب سايت خود نيز مهم است. ما انتظار داريم كه بازارياب ها راهي براي ادغام ويدئو در طراحي وب خود پيدا كنند. اگر هنگام ورود به وب سايت ، ويديويي در حال پخش است ، كاربران را به ماندن تشويق مي كند ، كه باعث كاهش نرخ پرش و بهبود سئو مي شود.
https://hillbilly.ir/بازاريابي-ويديويي-موفق-و-روندهاي-سال-2017/feed/ 0