جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

داده هاي ركود اقتصادي در مورد ارزش بازاريابي در دوران ركود

۳ بازديد

داده هاي ركود اقتصادي در مورد ارزش بازاريابي در دوران ركود

من مي دانم كه با از بين رفتن اقتصاد ، اضطراب براي بسياري از شما در حال افزايش است. من مي دانم كه شروع روند كاهش هزينه هاي شما وسوسه انگيز است. و من مي دانم كه بازاريابي يكي از مناطقي است كه معمولاً بيشترين فشار در بودجه را دارد. مي فهمم … اما شما …

داده هاي ركود اقتصادي در مورد ارزش بازاريابي در دوران ركود https://hillbilly.ir/داده-هاي-ركود-اقتصادي-در-مورد-ارزش-بازا/ https://hillbilly.ir/داده-هاي-ركود-اقتصادي-در-مورد-ارزش-بازا/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 24 May 2021 22:55:56 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing york https://hillbilly.ir/داده-هاي-ركود-اقتصادي-در-مورد-ارزش-بازا/

داده هاي ركود اقتصادي در مورد ارزش بازاريابي در دوران ركود

من مي دانم كه با از بين رفتن اقتصاد ، اضطراب براي بسياري از شما در حال افزايش است. من مي دانم كه شروع روند كاهش هزينه هاي شما وسوسه انگيز است. و من مي دانم كه بازاريابي يكي از مناطقي است كه معمولاً بيشترين فشار در بودجه را دارد. مي فهمم … اما شما …

داده هاي ركود اقتصادي در مورد ارزش بازاريابي در دوران ركود

من مي دانم كه با از بين رفتن اقتصاد ، اضطراب براي بسياري از شما در حال افزايش است. من مي دانم كه شروع روند كاهش هزينه هاي شما وسوسه انگيز است. و من مي دانم كه بازاريابي يكي از مناطقي است كه معمولاً بيشترين فشار در بودجه را دارد. مي فهمم … اما شما بايد بجنگيد!

مطمئناً شما هميشه بايد تمام تلاش خود را براي افزايش منابع بازاريابي خود انجام دهيد. اين واقعيت است ، حتي در اقتصاد خوب. اما تاريخ به ما نشان مي دهد كه اكنون زمان آن نيست كه از تلاش هاي بازاريابي خود جلوگيري كنيد.

در اينجا برخي از حقايق مربوط به ركود اقتصادي گذشته آورده شده است:

سال ركود اقتصادي 1970 – مطالعه American Business Press (ABP) و Meldrum & Fewsmith نشان داد كه “فروش و سود را مي توان در سالهاي ركود حفظ كرد و افزايش داد [in the years] افرادي كه مايل به حفظ موقعيت قوي بازاريابي هستند بلافاصله دنبال مي شوند ، در حالي كه ديگران از فلسفه كاهش تلاش هاي تبليغاتي استقبال مي كنند درصورتي كه دستيابي به فروش سخت تر به نظر مي رسد. “

سالهاي ركود اقتصادي 1974-1975 – يك مطالعه ABP / Meldurm & Fewsmith در سال 1979 مربوط به سال 1974/75 و سالهاي پس از ركود اقتصادي نشان داد كه “بنگاه هايي كه هزينه هاي بازاريابي را كاهش ندادند در طي اين دو سال و دو سال بعد فروش و درآمد خالص بيشتري نسبت به شركتهايي داشتند كه هر دو يا هر دو ركود اقتصادي ». 2

1981-1982 سال ركود آزمايشگاه تحقيقاتي McGraw-Hill براي عملكرد تبليغات ركود اقتصادي در ايالات متحده را مطالعه كرده است. وي پس از ركودهاي 1981-1982 ، عملكرد حدود 600 شركت صنعتي را در آن ركود اقتصادي تحليل كرد. اين تحقيق نشان داد كه “در ميان مشاغلي كه هزينه هاي بازاريابي خود را در طي ركود اقتصادي 1981-1982 حفظ يا افزايش داده اند ، در مقايسه با مشاغل حذف يا كاهش بازاريابي ، رشد متوسط ​​متوسط ​​فروش در طي ركود و طي سه سال آينده به طور قابل توجهي بالاتر بوده است.”

موسسه Cahners و برنامه ريزي استراتژيك (SPI) گزارش خود را با عنوان “اعلاميه رسانه ها در هنگام ركود بازار” تهيه كردند. وي فاش كرد ، “در طول ركود ، شركتهاي متوسط ​​در مقايسه با زمانهاي عادي نرخ بازده كمي كمتري را مشاهده مي كنند. با اين حال ، زمانهاي توسعه به سود بالاتري از دورههاي معمول مطابق انتظار دست پيدا نمي كنند.” اين پديده با تجزيه و تحليل تغييرات سهم بازار توضيح داده شد.

گزارش Cahners / SPI مي گويد: “در دوران ركود اقتصادي ، اين شركت ها تمايل داشتند سهم بيشتري از بازار را بدست آورند. دليل اصلي اين است كه رقبا ، به ويژه شركت هاي كوچكتر در حاشيه ، تمايل كمتري دارند يا قادر به دفاع در برابر شركت هاي مهاجم نيستند.” اين مطالعه سپس نشان داد كه شركتهايي كه در طول ركود اقتصادي هزينه هاي تبليغات را براي رسانه ها افزايش داده اند “به طور متوسط ​​1.5 واحد سهم بازار را به دست آوردند”. 4

سالهاي ركود اقتصادي 1990-1991 – Management Review از شركت هاي عضو AMA در مورد هزينه هاي دوران ركود اقتصادي 1990-1991 پرسيد. Fortune رديابي شجاعان را اعلام كرد و خاطرنشان كرد كه داده ها نشان مي دهد بيشتر شركت هايي كه بودجه بازاريابي خود را افزايش داده اند از سود سهام بازار برخوردار بوده اند. از نمونه مجله ، 15 درصد اظهار داشتند كه بودجه تبليغات “به طور قابل توجهي كاهش يافته” است. تبليغات “تا حدودي” 29 درصد كاهش يافته است. “مديريت بررسي” نتيجه گرفت “كليدهاي به دست آوردن سهم بازار در يك ركود” به نظر مي رسد كه پول خرج مي كند و به كارمندان اضافه مي شود. شركتهايي كه بودجه خود را افزايش داده و از افراد جديد استقبال مي كنند ، دو برابر بيشتر احتمال دارد سهم بازار را بدست آورند

غير از آمار ، چرا ممكن است با وجود ركود اقتصادي ، بازاريابي بيش از هر زمان ديگري مهم باشد؟ بايد اين تفكر جدي را در نظر گرفت كه بازاريابي اكنون نقش مهمتري نسبت به دوران ركود اقتصادي قبلي دارد. در حالي كه نقش بازاريابي بيشتر از ايجاد هويت برند ، اطلاعاتي بود و با توجه به اينكه عامل آشفتگي بيش از امروز نبود ، روابط تجاري و تجاري مشتري بسيار مهم است. رابطه بازاريابي به عنوان راهي براي حفظ سطح مناسبي از سهم ذهن براي خريد وفاداري ، در بالاي مبارزات موثر بازاريابي قرار گرفته است. بازاريابي باعث تقويت و حفظ روابط بين مصرف كننده و نام تجاري مي شود. 6

تأثير بر سود از هاروارد بيزينس ريويو ، “تبليغات به عنوان ابزاري ضد ركود اقتصادي” به نتيجه نهايي كاهش تبليغات مي رسد. “منطقي كه اين شركت مي تواند از عهده كاهش تبليغات برآيد زيرا ديگران مانع اين كار مي شوند [is fallacious]. مديران عامل بايد به جاي انتظار براي بازگشت به وضعيت عادي تجارت ، از فرصتي كه رقبا براي آنها ايجاد مي كنند استفاده كنند. شركتي كه آنقدر شجاع باشد كه بتواند در جنگ باقي بماند وقتي همه آن را ايمن بازي كنند مي تواند وضعيت بازار را به شدت تغيير دهد. علاوه بر اين ، مقاله يادآور مي شود ، “تبليغات نبايد به عنوان كاهش سود تلقي شود ، بلكه به عنوان يك شركت در سود ، نه به عنوان يك هزينه اجتناب ناپذير بلكه به عنوان وسيله اي براي دستيابي به اهداف تلقي مي شود. بودجه هاي تبليغاتي بايد به اهداف شركت مربوط باشد تا فروش سال گذشته يا وعده هاي سال آينده. 7

منابع:

“چگونه دوره هاي ركود تبليغات بر فروش تأثير مي گذارد” ، American Business Press ، Inc. ، 1979

مطالعه ABP / Meldrum & Fewsmith ، 1979

تحقيقات مك گرا هيل. آزمايشگاه گزارش عملكرد تبليغات 5262 نيويورك: مك گرا-هيل ، 1986.

كيجيوسكي و دكتر والري. “تبليغات رسانه اي هنگامي كه بازار در ركود است” ، گزارش تحقيقات تبليغاتي Cahnners. موسسه برنامه ريزي استراتژيك 1982

گرينبورگ ، اريك رولف. “فورچون به دنبال شجاعان” ، مديريت بررسي ، ژانويه 1993

جرمي ، جري. چرا تبليغات بيش از هر زمان ديگري اهميت دارد ، هفته تجارت ، آگوست 2001

دالا ، نيرمن ك. “تبليغات به عنوان ابزاري ضد ركود اقتصادي” ، Harvard Business Review ، ژانويه-فوريه. 1980

https://hillbilly.ir/داده-هاي-ركود-اقتصادي-در-مورد-ارزش-بازا/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.