تبليغات روي 4 چرخ

به مرجع به روز سئو حرفه اي خوش آمديد

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

تبليغات روي 4 چرخ

۴ بازديد

تبليغات روي 4 چرخ

با كمبود شغل و فشردن اقتصاد جديد به گردن صاحبان مشاغل كوچك ، كاهش هزينه ها و كاهش هزينه هاي سربار از نظر اقتصادي عاقلانه است. يك گرايش طبيعي ممكن است كاهش بودجه تبليغات باشد زيرا يكي از بزرگترين موارد عمومي است و به نظر مي رسد تأثير كمي در مدل تجاري دارد. اين دقيقاً …

تبليغات روي 4 چرخ https://hillbilly.ir/تبليغات-روي-4-چرخ/ https://hillbilly.ir/تبليغات-روي-4-چرخ/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 21 May 2021 02:25:07 0000 طراحي و سئو وب سايت web x marketing https://hillbilly.ir/تبليغات-روي-4-چرخ/

تبليغات روي 4 چرخ

با كمبود شغل و فشردن اقتصاد جديد به گردن صاحبان مشاغل كوچك ، كاهش هزينه ها و كاهش هزينه هاي سربار از نظر اقتصادي عاقلانه است. يك گرايش طبيعي ممكن است كاهش بودجه تبليغات باشد زيرا يكي از بزرگترين موارد عمومي است و به نظر مي رسد تأثير كمي در مدل تجاري دارد. اين دقيقاً …

تبليغات روي 4 چرخ

با كمبود شغل و فشردن اقتصاد جديد به گردن صاحبان مشاغل كوچك ، كاهش هزينه ها و كاهش هزينه هاي سربار از نظر اقتصادي عاقلانه است. يك گرايش طبيعي ممكن است كاهش بودجه تبليغات باشد زيرا يكي از بزرگترين موارد عمومي است و به نظر مي رسد تأثير كمي در مدل تجاري دارد. اين دقيقاً رويكرد غلطي است! اكنون زمان تبليغات براي به دست آوردن سهم بازار و آگاهي عمومي است. بهترين ارزش تبليغاتي دلار ، به ويژه براي صاحب مشاغل كوچك ، مربوط به وسايل نقليه شركت است.

ايجاد يك بيانيه:

روزهاي آهنرباهاي مستطيلي متصل به درب اتومبيل يا كاميون مدتهاست كه مي گذرد. بنابراين ، حروف وينيل به طور دقيق نام شركت و شماره تلفن را نشان مي دهد. براي جلب توجه امروز ، صاحبان مشاغل بايد با جسارت و بلند فكر كنند. بازار يابي اين در مورد جلب توجه است. بازار يابي رهبري تجارت. بازار يابي باعث مي شود تلفن زنگ بخورد و پول نقد كند. از فضاي تبليغاتي كه قبلاً خريداري كرده ايد كاملاً استفاده كنيد.

فناوري مدرن به گونه اي پيشرفت كرده است كه هر آنچه شما يا طراح گرافيكتان مي توانيد تصور كنيد مي تواند وسايل نقليه شما را پوشش دهد. وسايل نقليه خود را مانند بيلبوردهاي متحرك تصور كنيد. از شش جنبه اصلي يك وسيله نقليه ، مشتريان بالقوه هنگام حركت وسايل نقليه شما در اطراف شهر ، همه موارد را به جز زير خودرو مشاهده مي كنند. بنابراين ، شما مي توانيد با پنج رنگ بصري تأثير زيادي داشته باشيد تا تصويري ذهني از كيفيت كاري را كه شركت شما انجام مي دهد ، ترسيم كنيد.

تا زماني كه حرفه اي آموزش نديده ايد و تجربه حمايت از آن را نداريد ، اين كار را در خانه امتحان نكنيد! حتي يك طراح گرافيك متوسط ​​نيز مي تواند بهترين ايده هاي شما را بگيرد و آنها را برجسته كند. ذهن انسان تمايل به تفكر خطي و قرينه دارد. با اين حال آنچه را كه نيست جذب مي كند. درست مثل اينكه سالها كار خود را انجام داديد. و همينطور طراح گرافيك نيز همينطور است. آنها ياد گرفتند كه چگونه تصاوير را “خارج از دستور” قرار دهند و از هر دو بعد (گاهي اوقات با ظهور استفاده از بعد سوم) براي جلب توجه تماشاگران پراكنده استفاده كنند.

نشانه واقعي موفقيت اين است كه بچه هاي اتومبيل كنار شما فرياد مي زنند “مادر ، مادر” و راه خود را نشان مي دهند.

معادله ارزش:

تبليغات مقرون به صرفه تر از پنج سال پيش است. اگرچه سالهاست كه فناوري رايانه و نرم افزار طراحي در دسترس است ، اما چاپخانه ها اخيراً موفق به اين كار نشدند. در حال حاضر اكثر وسايل نقليه مي توانند با هزينه كمتر از 4000 دلار (شامل طراحي ، چاپ و كاربرد) بسته بندي شوند ، در حالي كه يك دهه قبل فقط 7000 دلار بود كه نياز به رنگ آميزي بود. در بسياري از موارد ، هنگامي كه پرونده طراحي خود را به صورت الكترونيكي ذخيره مي كنيد ، هزينه اضافي وسيله نقليه به طرز چشمگيري كاهش مي يابد زيرا فقط لازم است كه طرح ها متناسب با ساختها و مدلهاي مختلف خودرو اصلاح شوند. (توجه: قبل از پرداخت هزينه كار ، حتماً كپي از پرونده طراحي الكترونيكي را در اختيار داشته باشيد تا اگر ارائه دهنده فعلي شما از پساقص اقتصادي دوام نياورد ، تسهيل در هرگونه نقل و انتقالات لازم را انجام دهيد.

به اندازه كافي عجيب و غريب ، قيمت نه در فوت مربع تعيين مي شود بلكه در تلاش است تا منحني ها ، قفل ها ، پنجره ها و غيره را كوچك كند ، مفهومي كه ممكن است با افراد عادي تجاري مغايرت داشته باشد. بنابراين ، يك كاميون بزرگ جعبه اي با ضلع هاي 8 12 12 اينچ و يك درب عقب 8 8 8 اينچي معمولاً به دليل نياز نيروي كار مي تواند در كمتر از يك SUV يا حتي يك ماشين سواري معمولي بسته بندي شود.

مقايسه مقايسه وسايل نقليه خريد با ساير بازاريابي نشان مي دهد كه اين قطعاً هياهوي پاداش سختي است كه شما براي تبليغ اخبار مربوط به شركت خود به دست آورده ايد. وقتي شما در نظر بگيريد كه بيشتر اتومبيل هاي اين شركت حداقل به مدت شش سال در شركت مورد استفاده قرار مي گيرند ، در واقع هيچ نوع بازاريابي وجود ندارد كه حتي هنگام مقايسه گزينه هاي كنار هم و تطبيق با طول عمر كارگزار ، نزديك شود.

نسل سرب در مقابل آگاهي:

تبليغات به دو دسته كلي تقسيم مي شود. نسل سرب اينها انواع رسانه هاي تبليغاتي هستند كه خريداران بالقوه را ترغيب مي كنند محصولات يا خدمات شركت شما را جويا شوند. نمونه هاي كلاسيك توليد سرب عبارتند از: پست مستقيم ، بازاريابي تلفني ، دفترچه تلفن و غرفه هاي نمايشگاه. اين رسانه توليد شده به بهترين وجه از طريق پيام هاي تماس براي عمل مانند “اكنون با ما تماس بگيريد” يا “فقط براي 3 روز آينده در دسترس است” به مشتريان بالقوه ارائه مي شود.

اطلاع رسانه ها منابعي هستند كه به مردم كمك مي كنند نام شما را به خاطر بسپارند. اينها منابع بالابردن تصوير ، ايجاد اعتبار و منابع گرا براي بالاترين سطح ذهن آگاهي هستند. رسانه هاي سنتي عبارتند از: بيلبوردها ، وب سايت ها و تقويم هاي ديواري. البته ، با هر سياه و سفيد خاكستري وجود دارد. بنابراين ، برخي از رسانه ها ويژگي هاي هر يك را دارند كه مي تواند براساس پيام خاص بهبود يابد. راديو و تلويزيون بسته به محتواي تبليغاتي خاص مي توانند توليد سرب يا آگاهي باشند.

همانطور كه انتظار داريد ، تبليغات براي ماشين اغلب باعث زنگ تلفن نمي شود. آگاهي از برند شما را ايجاد مي كند. اين براي برخي از دارندگان يك مشكل است زيرا تنها راه واقعي براي آگاهي از اينكه آيا فعاليت آگاهي قبل و بعد از مطالعات بازاريابي به طور دقيق كار مي كند يا نه ، كه اكثر آنها اين كار را نمي كنند. از اين رو ، اين مسئله ايمان به بازاريابي است. اثبات اينكه كمپين هاي آگاهي به طور كلي م workثر هستند آسان است – اولين زنجيره فست فود و اولين نوشابه اي را كه به ذهن خطور كرد نام ببريد. اگر بگوييد كه مك دونالد و كوكاكولا به بيش از هفتاد درصد آمريكايي هايي مي پيوندند كه توسط كمپين هاي آگاهي اين شركت ها اغوا شده اند (در واقع ، صرف نظر از پاسخ شما به سوال بالا ، برخي از شركت ها شما را تحريك كرده اند)

هنگامي كه يك خريدار بالقوه تحت تأثير يك كمپين آگاه سازي قوي قرار مي گيرد ، ممكن است هنگام تصميم گيري نام شركت يا مارك محصول شما را به ياد نياورد. هنگامي كه آنها دفترچه تلفن را باز مي كنند ، يا وب را مرور مي كنند ، يا در نزديكي جلوي فروشگاه شما رانندگي مي كنند ، با اين حال ، آنها با خود مي گويند “اين بچه ها خوب هستند ، من با آنها تماس مي گيرم.” با اين كار ، مصرف كننده به طور آشكار متوجه نخواهد شد كه به دليل كمپين آگاهي شما در مورد آن فكر كرده اند ، اما به شما اين فرصت را مي دهند تا كسب و كار خود را برنده شويد.

تبليغات آگاهي به تجارت و رشد آينده دامن مي زند. ما به عنوان صاحبان مشاغل در موقعيتي برتر هستيم كه مي توانيم با شعارهاي خود و آنچه انجام مي دهيم يا مي فروشيم جاده ها را پر كنيم. از فرياد كشيدن از بالاي كوه روي ناوگان وسايل نقليه خود نترسيد. يك مجموعه استفاده نشده از بيلبوردهاي متحرك را تحت نظارت خود داشته باشيد و تماس بگيريد – از آنها استفاده كنيد.

https://hillbilly.ir/تبليغات-روي-4-چرخ/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.