چه زماني بايد استراتژي بازاريابي ديجيتال خود را تغيير دهيد
بازاريابي ديجيتال به طور مداوم در حال پيشرفت است و اين ممكن است گاهي آزار دهنده باشد. استراتژي هايي كه در گذشته كار كرده اند ممكن است در حال حاضر مثر نباشند. آيا مي دانيد چرا بسياري از شركت ها نتوانند از رقباي خود بهتر عمل كنند؟ اين به سادگي به اين دليل است كه …
چه زماني بايد استراتژي بازاريابي ديجيتال خود را تغيير دهيد https://hillbilly.ir/چه-زماني-بايد-استراتژي-بازاريابي-ديجي/ https://hillbilly.ir/چه-زماني-بايد-استراتژي-بازاريابي-ديجي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 08 May 2021 20:10:41 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing expert india https://hillbilly.ir/چه-زماني-بايد-استراتژي-بازاريابي-ديجي/
چه زماني بايد استراتژي بازاريابي ديجيتال خود را تغيير دهيد
بازاريابي ديجيتال به طور مداوم در حال پيشرفت است و اين ممكن است گاهي آزار دهنده باشد. استراتژي هايي كه در گذشته كار كرده اند ممكن است در حال حاضر مثر نباشند. آيا مي دانيد چرا بسياري از شركت ها نتوانند از رقباي خود بهتر عمل كنند؟ اين به سادگي به اين دليل است كه …
چه زماني بايد استراتژي بازاريابي ديجيتال خود را تغيير دهيد
بازاريابي ديجيتال به طور مداوم در حال پيشرفت است و اين ممكن است گاهي آزار دهنده باشد. استراتژي هايي كه در گذشته كار كرده اند ممكن است در حال حاضر مثر نباشند. آيا مي دانيد چرا بسياري از شركت ها نتوانند از رقباي خود بهتر عمل كنند؟ اين به سادگي به اين دليل است كه آنها آماده سازگاري با دنياي هميشه در حال تغيير رسانه هاي ديجيتال نيستند. اما نكته قابل توجه در مورد استراتژي بازاريابي ديجيتال اين است كه شما مي توانيد به سرعت در پاسخ به نتايج بي درنگ و داده هاي تجزيه و تحليل آن را تغيير دهيد. اگرچه اين مسئله دشوار به نظر مي رسد و گويي خيلي سريع اوضاع را تغيير داده ايد ، اما ممكن است نتوانيد تشخيص دهيد كه آيا استراتژي شما در بلندمدت كار مي كند يا خير. اما اگر زياد منتظر بمانيد ، احتمالاً منابع ارزشمند خود را هدر خواهيد داد: وقت و پول.
با اين اوصاف ، از كجا مي دانيد چه زمان تغيير استراتژي بازاريابي ديجيتال فرا رسيده است؟ براي كمك به شما در پيشبرد صنعت سريع ، اين پست را ايجاد كردم تا به شما كمك كند بدانيد چه زماني استراتژي بازاريابي ديجيتال خود را تغيير دهيد.
در اينجا پنج نشانه وجود دارد كه به شما كمك مي كند تا تصميم بگيريد كه چه زماني استراتژي فعلي خود را به پايان برسانيد.
1. بر معيارهاي كم ارزش تمركز كنيد
اگر بر معيارهاي كم ارزش مانند نمايش و كليك تمركز كنيد ، ممكن است فرصت را از دست بدهيد زيرا نمايش و كليك فقط به شما امكان بازاريابي را مي دهد. اين صحت استراتژي هاي شما نيست.
2. فقط به برند خود توجه كنيد و به نياز مخاطب توجه نكنيد
هر بازاريابي مي خواهد نام تجاري خود را گسترش دهد اما شما نبايد بيش از حد نام تجاري خود را در همه موارد بچسبانيد. در واقع ، محتواي خود را با تمركز بر مشكلات و نيازهاي مخاطبان خود ، آموزشي كنيد. اين واقعاً به شما كمك مي كند كه در مراحل اوليه سفر خريدار ، خريداران را هدف قرار دهيد.
3. استفاده بيش از حد از كلمات كليدي
اگرچه كلمات كليدي بايد در محتواي شما قرار گيرند ، اولويت Google هميشه ارائه تجربه دسترسي كاربر و مرتبط بودن آن است. Google با تعداد دفعاتي كه سايت شما يك كلمه كليدي مانند “استراتژي بازاريابي ديجيتال” نمايش مي دهد كاري ندارد.
4. به غريزه خود اعتماد نكنيد
تجربه گذشته شما قطعاً ارزشمند است. اما روند تصميم گيري شما نبايد فقط بر اساس آنچه در گذشته كار كرده است باشد. اين واقعاً ايده بدي است زيرا آنچه فردا كار كرد ممكن است امروز كاملاً بي ربط باشد. بنابراين ، هدايت استراتژي بازاريابي خود از طريق داده هاي عيني ، نتايج بهتري به شما مي دهد.
5. يكپارچه نيست
چه يك بازارياب كهنه كار ديجيتال باشد ، چه كارگر فناوري اطلاعات يا يك شركت نوپا ، بسيار معمول است كه استراتژي هاي بازاريابي ديجيتال در سيلوها تكميل مي شوند. اين يك روش آسان تر است ، اما البته موثر نيست. درست است كه رويكرد ديجيتال وقتي با كانال هاي سنتي تركيب شود ، بهترين عملكرد را دارد.
اكنون مي دانيد كه اگر لازم است استراتژي بازاريابي ديجيتال خود را تغيير دهيد يا خير ، در اينجا يك راهنماي كامل براي كمك به شما در ساختن يك استراتژي بازاريابي جديد و قدرتمند براي دستيابي آنلاين به اهداف خود آورده ايم.
مراحل اساسي ايجاد يك استراتژي موثر بازاريابي ديجيتال چيست؟
هنگام ايجاد استراتژي بازاريابي براي تجارت خود ، هميشه ابتدا مخاطبان خود را حفظ كنيد. اهداف تعيين كنيد ، استراتژي خود را برنامه ريزي كنيد ، آنها را اجرا كنيد و در نهايت موفقيت خود را بسنجيد.
-
در مورد بازار هدف و رقبا تحقيق كنيد
-
مخاطبان خود را بشناسيد زيرا اگر اينگونه نيستيد ، چگونه مي توانيد به آنها كمك كنيد
-
استراتژي هاي مختلف بازاريابي را در خود بگنجانيد و فقط از ابزار مناسب استفاده كنيد
-
اگر مجموعه مهارت هاي لازم را نداريد ، لطفا در صورت تمايل به خريد خدمات ويژه بپردازيد
-
پيشنهاد ارزش آنلاين خود را تعريف كنيد و آن را در تمام كانال هاي بازاريابي ديجيتال اعمال كنيد
-
آخرين اما مهمترين ، خودتان را آماده كنيد
اما قبل از انجام كاري ، چند سوال از خود بپرسيد. پرسيدن سوالات صحيح از خود و گرفتن پاسخ آنها قطعاً به شما در تصميم گيري صحيح كمك مي كند. من در زير چند س questionsال و جواب براي كمك به شما ارائه داده ام.
كدام كانال هاي ديجيتال براي شما بيشتر موثر هستند و چرا؟
با وجود بسياري از كانال هاي ديجيتال ، انتخاب بهترين كانال دشوار است. بنابراين مي توانيد از طريق اين اصول ساده با آن آشنا شويد:
-
مشخص كنيد كه بيشتر مشتريان بالقوه شما دوست دارند با كدام كانال ارتباط برقرار كنند
-
رفتار مخاطب مورد نظر را تحليل كنيد
-
با توييتر آگاهي ايجاد كنيد
-
شركت در رويدادها و كنفرانس هاي صنعتي
-
رسانه هاي اجتماعي و خبرنامه ها براي دستيابي به مشتريان احتمالي شما
-
سئو يا تركيبي از سئو و PPC براي كمك به شما در جذب بازديد كننده بيشتر
فعاليت هاي بازاريابي ديجيتال خود را چگونه ارزيابي مي كنيد؟
متاسفانه ، برخي از شركت ها نمي دانند كه چگونه به درستي به اين سوال پاسخ دهند. اگر شما نيز يكي از آنها هستيد ، خجالت نكشيد! فقط وارد شويد و دريابيد كه چگونه مي توانيد معيارهاي صحيحي را تنظيم كنيد و فعاليتهاي فعلي بازاريابي ديجيتال خود را ارزيابي كنيد.
-
KPI (شاخص اصلي عملكرد) خود را مشخص كنيد تا به شما در درك اينكه چه چيزي مفيد است كمك كند
-
بازديد و فروش وب سايت خود را كنترل كنيد تا از آمارهاي لازم در مورد مشتريان خود مطلع شويد
-
معيارهاي خود را با Google Analytics پيگيري و اندازه بگيريد
-
بازديدكنندگان سايت خود را اسكن كنيد تا ببينيد آيا آنها از راه حل هاي شما راضي هستند يا خير
-
بازده سرمايه گذاري ، تبديل ، سهم بازار و فروش خود را پيگيري كنيد
چگونه كاري كنيم كه تجارت شما از جمعيت متمايز شود؟
در بازار رقابتي امروز ديجيتال ، سخت است كه بتوانيد تجارت خود را نسبت به رقبا متمايز كنيد. اما يك استراتژي موثر مي تواند به شما كمك كند تا از انحنا جلوتر باشيد. بياييد ببينيم چگونه
-
ارتباط موثر و آموزش مشتريان شما
-
براي ايجاد وفاداري مشتري صادق و شفاف باشيد
-
كمتر صحبت كنيد ، بيشتر گوش دهيد
-
در كاري كه انجام مي دهيد قابل اعتماد و كمك كننده باشيد
-
رقباي خود را بشناسيد و از آنها بياموزيد
-
خلاق باشيد ، باز باشيد و تكنيك هاي جديد را امتحان كنيد
-
به زبان مخاطب خود صحبت كنيد
-
براي نشان دادن بهترين بودن از نكات و گواهي هاي شواهد استفاده كنيد
افكار نهايي
با تغيير جهان چشم انداز آنلاين ، استراتژي بازاريابي ديجيتال شما بايد تغيير كند. بنابراين ضروري است كه از رشد بازار و تحولات جديد فناوري آگاهي داشته باشيد تا به رشد بيشتر شما كمك كند.
https://hillbilly.ir/چه-زماني-بايد-استراتژي-بازاريابي-ديجي/feed/ 0