جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

شش قانون اساسي براي موفقيت در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي

۴ بازديد

شش قانون اساسي براي موفقيت در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي

من همه را شنيده ام كه در مورد قدرتمند بودن شبكه هاي اجتماعي براي بازاريابي تجارت شما صحبت مي كنند. چگونه اگر از آن براي بازاريابي تجارت خود استفاده نكنيد پس در دهه 80 گير كرده ايد. بنابراين مي توانيد بيرون برويد و يك صفحه Face Book ايجاد كنيد ، يك حساب LinkedIn باز كنيد …

شش قانون اساسي براي موفقيت در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي https://hillbilly.ir/شش-قانون-اساسي-براي-موفقيت-در-بازارياب/ https://hillbilly.ir/شش-قانون-اساسي-براي-موفقيت-در-بازارياب/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 21 Apr 2021 08:19:11 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing workshop https://hillbilly.ir/شش-قانون-اساسي-براي-موفقيت-در-بازارياب/

شش قانون اساسي براي موفقيت در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي

من همه را شنيده ام كه در مورد قدرتمند بودن شبكه هاي اجتماعي براي بازاريابي تجارت شما صحبت مي كنند. چگونه اگر از آن براي بازاريابي تجارت خود استفاده نكنيد پس در دهه 80 گير كرده ايد. بنابراين مي توانيد بيرون برويد و يك صفحه Face Book ايجاد كنيد ، يك حساب LinkedIn باز كنيد …

شش قانون اساسي براي موفقيت در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي

من همه را شنيده ام كه در مورد قدرتمند بودن شبكه هاي اجتماعي براي بازاريابي تجارت شما صحبت مي كنند. چگونه اگر از آن براي بازاريابي تجارت خود استفاده نكنيد پس در دهه 80 گير كرده ايد. بنابراين مي توانيد بيرون برويد و يك صفحه Face Book ايجاد كنيد ، يك حساب LinkedIn باز كنيد ، شروع به توييت در توييتر ، ايجاد يك وبلاگ ، و شروع به جستجوي YouTube كنيد. حالا چكار ميكني؟

يكي از دوستان به شما گفت كه نقل قول هايي در مورد تجارت خود ارسال كنيد و در مورد چيزهايي كه مي دانيد يك پست وبلاگ ايجاد كنيد (حتي اگر مطمئن نيستيد كه وبلاگ چيست). قبل از اينكه اطلاعات را در شب بشناسيد ، شروع به اشتراك گذاري اطلاعات در سايت هاي مختلف مي كنيد. بام ، شما ده ها ساعت در هفته را صرف مي كنيد و چيزي براي تلاش خود نشان نمي دهيد. با خود مي گوييد ، چه درد در گردن بازاريابي شبكه هاي اجتماعي است!

اگر مي خواهيد از درد ناشي از صرف وقت زياد براي ارسال پست در شبكه هاي اجتماعي و دريافت هيچ چيز در ازاي آن جلوگيري كنيد ، به خواندن ادامه دهيد. من شش قانون اساسي را براي حفظ اعتبار خود به شما نشان مي دهم. من به شما نشان مي دهم كه چگونه از اشتباهات معمول مبتديان جلوگيري كنيد و به شما كمك مي كنم از زماني كه براي بازاريابي در سايت هاي رسانه هاي اجتماعي خود صرف مي كنيد ، بيشترين بهره را ببريد.

شبكه هاي اجتماعي تبليغاتي نيستند

اول ، به ياد داشته باشيد كه پست هاي شبكه هاي اجتماعي به معناي معمول تبليغات نيستند. شما بايد آنچه را كه من 4 مورد اصلي مي نامم ارسال كنيد! مردم به دنبال اطلاعات مفيد هستند. آنها حقايق جالبي مي خواهند. شركت كنندگان سرگرمي مي خواهند و مي خواهند با ديگران ارتباط برقرار كنند! انتشار اطلاعات مربوط به محصول / خدمات شما بايد نادر باشد. براي موفقيت در شبكه هاي اجتماعي ، بايد آنچه را كه شركت كنندگان به دنبال آن هستند ، بدهيد. اگر مي خواهيد تبليغات سنتي در شبكه هاي اجتماعي انجام دهيد ، از خدمات پرداخت به ازاي هر كليك / نمايش آنها استفاده كنيد. تبليغات آنها براي هر كليك حدود 1 تا 3 دلار نشان مي دهد ، در حالي كه خرد ديگر فقط 4 مورد ضروري را ارسال مي كند.

يك برنامه ايجاد كنيد و به آن پايبند باشيد

دوم ، زمان مشخصي را براي بيرون كشيدن اطلاعات خود اختصاص دهيد و به آن پايبند باشيد. راحت نشستن ، ارسال اطلاعات خود را شروع كنيد و قبل از اينكه بدانيد ، ساعت 3 صبح است! من نامه خود را هفته اي دو بار تنظيم مي كنم و هر بار يك ساعت وقت مي گذارم. در طول هفته ، من اطلاعات مفيد و پيوندهايي از زندگي روزمره خود جمع مي كنم. اين شامل؛ ارتباطات از طريق ايميل ، رويدادهاي فعلي من ، عكس هاي جديد و قديمي كه پيدا مي كنم ، مقاله اي كه به صورت آنلاين خوانده ام ، منابع خبري RSS مورد استفاده من ، آدرس هاي اينترنتي مورد علاقه من و فقط گشت و گذار در اينترنت. من پيشنهاد ميدم كه همين رو انجام بدي. از اين موارد به عنوان بخشي از پست من در مورد چهار عنصر اصلي كه قبلاً در مورد آنها صحبت كردم استفاده كنيد.

صبور باشيد و به برنامه رشد خود پايبند باشيد

سوم ، انتظارات كاذب براي نتايج خود ايجاد نكنيد. قبل از اينكه شبكه شما بتواند ترافيك معني داري ايجاد كند ، بايد آن را در اندازه معقولي رشد دهيد. به دست آوردن مجموع چند صد طرفدار Face Book ، مخاطبين LinkedIn و دنبال كنندگان توييتر بسيار خوب است اما اين شبكه به اندازه كافي بزرگ نيست كه بتواند نتايج خوبي كسب كند. تأثيرات رسانه هاي اجتماعي شما (يعني توانايي دستيابي به چيزهايي) مستقيماً با تعداد اعضاي شبكه شما ارتباط دارد. رسانه هاي اجتماعي كيفيت ويروسي دارند. از اين لحاظ نوعي بازاريابي دهان به دهان است. دهان به دهان به اعتبار و اندازه شبكه شما بستگي دارد.

با استفاده از نرم افزار Bundling در وقت صرفه جويي كنيد

چهارم ، شما بايد از تكنولوژي استفاده كنيد تا در وقت صرفه جويي كنيد. اگر از نرم افزار انبوه براي پست خود استفاده نمي كنيد ، امروز شروع به استفاده از آن كنيد. نرم افزار Aggregator به شما امكان مي دهد همزمان در چندين سايت رسانه هاي اجتماعي پست ارسال كنيد. همچنين به شما امكان مي دهد پست را براي تاريخ هاي آينده برنامه ريزي كنيد. اين برنامه ها مي توانند در وقت و انرژي شما صرفه جويي كنند. من شخصاً Tweet Tweet Deck and Hoot را دوست دارم. آن را در وب جستجو كنيد و متوجه خواهيد شد كه استفاده از آن رايگان است.

چه اندازه به اندازه كافي بزرگ است

پنجم ، اگر مي خواهيد يك شبكه اجتماعي ايجاد كنيد ، بايد يك هدف داشته باشيد. اين تجربه من است كه قدرت واقعي در حدود 1000 دنبال كننده منحصر به فرد به راحتي آشكار مي شود. نمي گويم هرچيز كوچكتر بي فايده است. با اين حال ، حركت واقعي و نتايج قدرتمند با توانايي شما براي تأثيرگذاري بر بيش از 1000 نفر شروع مي شود.

اگر تلاش خود را بر ايجاد شبكه اجتماعي خود با تأمين آنچه پيروان دنبال مي كنند (يعني چهار مورد ضروري) متمركز كنيد ، در اين صورت شبكه شما با سرعت آهسته اما ثابت رشد مي كند. اگر مي خواهيد رشد سريع تري داشته باشند ، بيشتر مواردي را تأمين مي كنند كه نياز آنها را تأمين مي كند. اگر وقت داريد هر روز به شبكه خود ارسال كنيد. هر چه تعداد ارسال و به طور منظم بيشتر باشد ، بهتر است. تنها راه ديگر براي رشد سريع آن اين است كه يا زمان بيشتري را براي پرورش آن اختصاص دهيد يا اينكه شخص ديگري را مجبور كند زمان بيشتري را براي پرورش آن صرف كند.

قيمت آن چند است

ششم ، شما بايد محدوديت هاي مالي تعيين كنيد. ميدونم چي ميگي شما در حال حاضر وقت (و هزينه) زيادي را صرف ارسال پست در شبكه هاي اجتماعي مي كنيد. اگر هنوز هم اين كار را خيلي طولاني مي دانيد ، براي انجام پست هاي خود خدماتي استخدام كنيد. با حداقل 100 دلار در هفته مي توان آنها را تهيه كرد. همچنين اگر بخواهيد همزمان بزرگ و سريع رشد كنيد ، مي تواند ماهيانه 2000 دلار كار كند.

اگر روش ساختاري داريد كه توسعه داده ايد ، مي توانيد يك دانشجوي دانشگاه را استخدام كنيد تا با هزينه بسيار كمتري پست خود را وارد كند. من به عنوان يك متخصص بازاريابي مي توانم روزانه هشت تا بيست دنبال كننده جديد ايجاد كنم. با پيروي از توصيه هاي من مي توانيد همين كار را انجام دهيد.

با پيروي از اين 6 قانون ، تلاشهاي زيادي در زمينه بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي به دست خواهيد آورد. به ياد داشته باشيد 4 مورد ضروري را مرتباً ارسال كنيد. برنامه اي ايجاد كنيد و به آن پايبند باشيد ، حتي اگر كار را تمام نكرديد ، وقتي ساعتتان تمام شد ، ديگر پست نكنيد. اهداف و محدوديت هايي را براي وقت و پول خود خرج كنيد. از ابزار جمع آوري براي كارآيي بيشتر و بيش از همه صبور بودن استفاده كنيد. شما اين جمله را مي دانيد. رم در يك روز ساخته نشده است ، و اين براي ساخت شبكه اجتماعي شفاهي خود نيز صدق مي كند. اين نيز مدتي طول خواهد كشيد. به برنامه خود پايبند باشيد و قبل از اينكه آن را بدانيد ، آماده خواهيد بود كه از كمپين بازاريابي شبكه هاي اجتماعي خود سود بگيريد. اين نظر من است ، من از نظر شما استقبال مي كنم!

https://hillbilly.ir/شش-قانون-اساسي-براي-موفقيت-در-بازارياب/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.