جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

اسحاقي: استانداران مكلف به پاسخگويي درباره تصميماتشان در مقابله با كرونا باشند

۷ بازديد

يكي از اعضاي كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي گفت: دولت بايد به جاي اينكه دائماً از مردم بخواهد خانه خود را ترك نكنند و آنها را سرزنش كند ، براي اطمينان خاطر مردم گام هايي را بردارد تا آنها آماده عضويت در دولت شوند. تاج را براي اجراي تصميمات ستاد پيدا كنيد. سلمان …

اسحاقي: استانداران مكلف به پاسخگويي درباره تصميماتشان در مقابله با كرونا باشند https://livemag.ir/2021/04/اسحاقي-استانداران-مكلف-به-پاسخگويي-در/ https://livemag.ir/2021/04/اسحاقي-استانداران-مكلف-به-پاسخگويي-در/#respond مجله زنده خبري Mon, 19 Apr 2021 06:28:15 0000 اجتماعي https://livemag.ir/2021/04/اسحاقي-استانداران-مكلف-به-پاسخگويي-در/ يكي از اعضاي كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي گفت: دولت بايد به جاي اينكه دائماً از مردم بخواهد خانه خود را ترك نكنند و آنها را سرزنش كند ، براي اطمينان خاطر مردم گام هايي را بردارد تا آنها آماده عضويت در دولت شوند. تاج را براي اجراي تصميمات ستاد پيدا كنيد. سلمان …

يكي از اعضاي كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي گفت: دولت بايد به جاي اينكه دائماً از مردم بخواهد خانه خود را ترك نكنند و آنها را سرزنش كند ، براي اطمينان خاطر مردم گام هايي را بردارد تا آنها آماده عضويت در دولت شوند. تاج را براي اجراي تصميمات ستاد پيدا كنيد.

سلمان ايشاكي در مصاحبه با مجله زنده خبري اظهار داشت: دولت هيچ اقدامي براي مقابله با بحران كرونا انجام نداده است و اگر اين اتفاق مي افتاد ، اكنون با وضعيت فعلي روبرو نخواهيم شد. متأسفانه ، دولت تدابير لازم را براي مبارزه با وليعهد به ويژه در سال 1400 اتخاذ نكرد.

وي توضيح داد: وقتي بالاترين مقام در حوزه بهداشت ، وزير بهداشت نظرات تخصصي مي دهد و هيچ كس به او توجه نمي كند ، چه انتظاري مي رود؟ به گفته آقاي واعظي ، ادارات مختلفي از جمله ستاد كل نيروهاي مسلح و وزارت دفاع و مجلس شوراي اسلامي نمايندگاني در مقر آنتي كرونا دارند ، اما در نهايت ستاد تاج نمونه هايي از بهداشت را ارائه مي دهد و وزارت بهداشت بر اين اعلان ها در همين حال ، وزير بهداشت اصرار داشت كه ما نبايد در تعطيلات نوروز سفر كنيم ، اما مقر فرماندهي كرونا شرايط را به گونه اي فراهم كرد كه با حجم زيادي از سفر روبرو شويم.

عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي گفت: مردم بايد بدانند كه اوج فوران تاج فعلي به دليل ازدحام جمعيت در نيمه دوم ماه مارس است و هنوز اثرات بازديدها و سفرها به نوروز آغاز نشده است. “متأسفانه ، در اين وضعيت ما شاهد تصميمات غيركارشناسي در مقر كرونا هستيم. تصميمات بايد براساس وزارت بهداشت و مواردي باشد كه توسط وزارت بهداشت تعيين مي شود ، اما وزير مي گويد فقط يك راي وجود دارد. ممكن است فقط بگوييم كه مردم مقصر هستند و ترافيك آنها توسط پيك چهارم ايجاد شده است و سپس تصميم متفاوت گرفته مي شود.

ايشاكي خاطرنشان كرد: از طرف ديگر دولت در حال بستن اصناف است اما از طرف ديگر نمي گويد چه امكاناتي را مي خواهد فراهم كند. آيا دولت ماليات بازرگانان يا اصناف را مي بخشد يا آنها را از آب ، برق و گاز معاف مي كند؟ آنها به دليل تاج بسته شده اند ، اما هنوز بايد ماليات و عوارض را بپردازند.

نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت: يكي از عواملي كه باعث رنج روحي مردم مي شود اين است كه ما دائماً به آنها مي گوييم از خانه بيرون نروند و همه چيز را تماشا كنند اما نمي پرسيم وظيفه دولت چيست؟ منافع مردم بايد در نظر گرفته شود. وقتي همه جا را مي بنديد ، دولت مجبور است هزينه سايت هاي كم بهره و كم را پرداخت كند و آنها را از پرداخت ماليات و صورت حساب معاف كند. اين اتفاق نمي افتد و ما فقط به مردم مي گوييم كه خانه خود را ترك نكنند. دولت بايد تدابيري اتخاذ كند تا مردم خيالشان راحت باشد ، در اين صورت آنها آماده همكاري با دولت براي اجراي تصميمات ستاد تاج هستند.

وي با تمجيد از اقدامات وزارت بهداشت اظهار داشت: در اين شرايط عليرغم كمبود تخت ، تدابيري اتخاذ شده كه بيماري بدون بيمارستان نباشد و ما شرايط برخي كشورها را نداريم بيماران را بپذيريد. “وزارت بهداشت همچنين تلاش كرده است تا در اين بحران از مشكل دارو و كمبود تخت جلوگيري كند.

با اين حال ، ايشاكي مشكل اصلي را از ستاد كرونا خواند و تصميمات خود را خودسرانه و غيركارشناسي خواند و گفت: “انتظار مي رود دولت تدابيري اتخاذ كرده و تصميمات تخصصي اتخاذ كند. نمونه ها را بايد وزارت بهداشت گرفته باشد ، نه اينكه وزارت بهداشت را مطلع كند. درباره اينكه چه كاري بايد انجام شود. “اين كار بايد انجام شود.

سرانجام ، يكي از اعضاي كميسيون بهداشت مجلس شوراي اسلامي گفت: “از طرف ديگر ، استانداران هر استان بايد در برابر تصميمات خود براي مخالفت با تاج پاسخگو باشند و پليس ، سپاه و بسيج براي مقابله با تاج. ”
انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/04/اسحاقي-استانداران-مكلف-به-پاسخگويي-در/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.