چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

استراتژي بازاريابي اينترنتي كه شامل استفاده از زير دامنه است

۷ بازديد

استراتژي بازاريابي اينترنتي كه شامل استفاده از زير دامنه است

اين بايد يكي از كمترين بهينه سازي پست هاي وبلاگ باشد كه من ارسال مي كنم زيرا به سادگي هيچ جستجو مرتبطي در مورد استفاده از زير دامنه در بازاريابي شركت هاي وابسته وجود ندارد. اين باعث تعجب من شد ، زيرا تصور مي كنم بيشتر افراد متوجه مي شوند كه استفاده از زير دامنه …

استراتژي بازاريابي اينترنتي كه شامل استفاده از زير دامنه است https://hillbilly.ir/استراتژي-بازاريابي-اينترنتي-كه-شامل-ا/ https://hillbilly.ir/استراتژي-بازاريابي-اينترنتي-كه-شامل-ا/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 26 Mar 2021 02:31:15 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing ways https://hillbilly.ir/استراتژي-بازاريابي-اينترنتي-كه-شامل-ا/

استراتژي بازاريابي اينترنتي كه شامل استفاده از زير دامنه است

اين بايد يكي از كمترين بهينه سازي پست هاي وبلاگ باشد كه من ارسال مي كنم زيرا به سادگي هيچ جستجو مرتبطي در مورد استفاده از زير دامنه در بازاريابي شركت هاي وابسته وجود ندارد. اين باعث تعجب من شد ، زيرا تصور مي كنم بيشتر افراد متوجه مي شوند كه استفاده از زير دامنه …

استراتژي بازاريابي اينترنتي كه شامل استفاده از زير دامنه است

اين بايد يكي از كمترين بهينه سازي پست هاي وبلاگ باشد كه من ارسال مي كنم زيرا به سادگي هيچ جستجو مرتبطي در مورد استفاده از زير دامنه در بازاريابي شركت هاي وابسته وجود ندارد. اين باعث تعجب من شد ، زيرا تصور مي كنم بيشتر افراد متوجه مي شوند كه استفاده از زير دامنه براي بازاريابي شركت هاي وابسته بايد يكي ديگر از استراتژي هاي بازاريابي اينترنتي يا استراتژي بازاريابي شركت هاي وابسته باشد.

اول از همه ، زير دامنه چيست؟ منطقه اصلي به اين شكل است http://www.maindomain.com و زير دامنه به اين شكل است ، [http://subdomain.maindomain.com]
چه چيزي در مورد يك زير دامنه مانند استراتژي بازاريابي اينترنتي يا استراتژي بازاريابي وابسته جالب است؟

1. بعد از ثبت نام در دامنه اصلي خود رايگان است

2. به قدري همه كاره است كه هر زمان بخواهيد مي توانيد زير دامنه خود را تغيير دهيد

3. اگر آن را به درستي برنامه ريزي كنيد ، عالي به نظر مي رسد. به عنوان مثال مي توانيد از دامنه اصلي خود استفاده كنيد http://www.business.com براي اضافه كردن يك زير دامنه ، مانند [http://food.business.com] . آيا اين جالب نيست؟

4- اكثر ميزبانان وب يك زير دامنه نامحدود ارائه مي دهند و بنابراين براي يك بازارياب وابسته شلوغ مانند شما ده ها ايده جالب دارد. با اين كار مي توانيد هزينه را پايين نگه داريد زيرا مي توانيد ابتدا با استفاده از زير دامنه ها قبل از بدست آوردن يك دامنه برتر براي يك بازار مناسب كه سود بيشتري دارد ، آزمايش كنيد.

5- همچنين مي توانيد از زير دامنه براي بهينه سازي وبلاگ يا وب سايت خود براي يك كلمه كليدي خاص استفاده كنيد. به عنوان مثال ، فشردن تمام كلمات كليدي مورد نظر شما در يك دامنه اصلي بسيار دشوار است و كاري كه مي توانيد انجام دهيد ايجاد زير دامنه هايي براي تمركز بر يك بخش خاص و مرتبط با بازار شما است. از اين طريق مي توانيد محتواي منحصر به فرد و مقالات متمركز بر كلمات كليدي در زير دامنه ايجاد كنيد كه به بهبود رتبه بندي دامنه اصلي كمك مي كند. اما مواظب باشيد كه محتواي ايجاد شده بايد منحصر به فرد باشد ، در غير اين صورت ممكن است خطر مشاهده ارسال نامه هاي ناخواسته به موتور جستجو را داشته باشيد و با “نمايه سازي” مواجه شويد.

هنگام ايجاد زير دامنه ، در حال ايجاد نام دامنه ديگري هستيد و موتورهاي جستجو به عنوان يك نام دامنه جدا از نام دامنه اصلي شما شناخته شده اند. از اين رو ، مي توانيد وب سايت يا ميكرو وبلاگ خود را ايجاد كنيد يا از طريق آنها بازاريابي اينترنتي يا بازاريابي وابسته انجام دهيد.

مزيت اصلي كه من در زير دامنه ها مي بينم مزيت هزينه است. چند بار بار نام هاي دامنه ناموفق بر دوش ما قرار گرفته و بايد آنها را قطع كنيم؟ با نام هاي دامنه هاي فرعي ، اگر سودآور باشد مي توانيم ابتدا بازار را قبل از گرفتن نام دامنه آزمايش كنيم.

اميدوارم از اين ايده كه من دارم لذت ببريد.

https://hillbilly.ir/استراتژي-بازاريابي-اينترنتي-كه-شامل-ا/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.