اين جوان فقط ۳ روز با اعدام فاصله دارد

به مرجع به روز سئو حرفه اي خوش آمديد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

اين جوان فقط ۳ روز با اعدام فاصله دارد

۱۰ بازديد

مرد جواني از اليگودارتسي ، كه دوست خود را در يك نزاع دسته جمعي كشت ، روي چوبه دار ايستاده و از نيكوكاران كمك مي خواهد. به گزارش مجله زنده خبري ، روزنامه شرق همچنين مي نويسد: اين جوان كه به اتهام قتل در سن 19 سالگي دستگير شد ، تا 15 اسفند ماه فرصت …

اين جوان فقط ۳ روز با اعدام فاصله دارد https://livemag.ir/2021/03/اين-جوان-فقط-۳-روز-با-اعدام-فاصله-دارد/ https://livemag.ir/2021/03/اين-جوان-فقط-۳-روز-با-اعدام-فاصله-دارد/#respond مجله زنده خبري Thu, 04 Mar 2021 03:52:20 0000 عمومي https://livemag.ir/2021/03/اين-جوان-فقط-۳-روز-با-اعدام-فاصله-دارد/ مرد جواني از اليگودارتسي ، كه دوست خود را در يك نزاع دسته جمعي كشت ، روي چوبه دار ايستاده و از نيكوكاران كمك مي خواهد. به گزارش مجله زنده خبري ، روزنامه شرق همچنين مي نويسد: اين جوان كه به اتهام قتل در سن 19 سالگي دستگير شد ، تا 15 اسفند ماه فرصت …

مرد جواني از اليگودارتسي ، كه دوست خود را در يك نزاع دسته جمعي كشت ، روي چوبه دار ايستاده و از نيكوكاران كمك مي خواهد.

به گزارش مجله زنده خبري ، روزنامه شرق همچنين مي نويسد: اين جوان كه به اتهام قتل در سن 19 سالگي دستگير شد ، تا 15 اسفند ماه فرصت دارد ديه 800 ميليون توماني را كه پدر و مادرم درخواست كرده بودند ، فراهم كند. تاكنون خانواده روستايي و فقير اين جوان جوان با فروش اموال خود و دريافت كمك از اقوام و آشنايان 550 ميليون تن مطالبه ديه از پدر و مادرم تهيه كرده اند اما آنها از تهيه 250 ميليون سال گذشته درمانده و نااميد شده اند. تومان

پليس اليگودرز در تاريخ 20 دسامبر 1996 در يك قتل در يكي از روستاها دست داشت و پس از حضور در صحنه ، مهرداد را دستگير و به دادگاه فرستاد. در طول دادگاه و در دفاع از خود ، مهرداد گفت كه نيمه شب زمستان سال 1996 ، تعدادي از بچه هاي روستا تصور مي كردند كه هيچ كدام از خانواده من در خانه نيستند و قصد ورود به خانه ما را ندارند. من قبلاً به آنها گفته بودم كه خواهر و مادرم در خانه هستند و آنها اعتقادي نداشتند ، بنابراين آنها مي خواستند از ديوار خانه بالا بروند و وارد خانه شوند. همين مشكل باعث درگيري بين من و بچه هاي روستا شد كه در آن قرباني زخمي شد و در نهايت كشته شد.

در پايان دادگاه ، قاضي دفاع مهرداد را موجه ندانست و به جرم قتل عمد به قصاص محكوم شد.

سپس با تلاش و وساطت بزرگان و گروه هاي صلح و سازش ، توافق نامه اي بين پدر و مادر مقتول و خانواده مهرداد مبني بر پرداخت 800 ميليون تومان به عنوان ديه منعقد شد.

خانواده فقير مهرداد در تأمين 250 ميليون تن ديه طلب شده توسط والدين اعلام ناتواني كرده اند و نزديكان مقتول قصد كاهش مبلغ مطالبه شده را ندارند.

پدر و مادر پير مهرداد به دليل فرصت سه روزه باقيمانده براي تهيه ديه درخواست شده توسط پدر و مادرم ، از افراد خيرخواه در كشور خواسته اند كه به كمك آنها بيايند تا 22 ساله آنها به چوبه دار خيابان نرود. شب عيد نوروز.

افراد خيريه اي كه مي خواهند به اين جوان 222 ساله كمك كنند مي توانند كمك هاي مالي خود را به شماره كارت 6037991762078909 به نام ماريام كياني ، متعلق به مادر ، كه به قصاص محكوم شده و توسط دادگاه منطقه اليگودرز مسدود شده است ، واريز كنند.

گزارش كمك هاي مردمي نيز به هموطنان خيرخواه تحويل داده خواهد شد.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/03/اين-جوان-فقط-۳-روز-با-اعدام-فاصله-دارد/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.