جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

جشن نيكوكاري با شعار «عيدي براي همه» برگزار مي شود – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۱۴ بازديد

به گزارش خبرگزاري مفورو ، علي رضا اوس گاريان با اشاره به جشن خيريه ، كه در 5 مارس برگزار شد ، به روش زير مي گويد. سال شروع 5 مارس مصادف با احسان است و اين خيريه آغاز مي شود و تا 12 مارس ادامه دارد. وي با اعلام چگونگي مشاركت مردم در اين …

جشن نيكوكاري با شعار «عيدي براي همه» برگزار مي شود – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://online-mag.ir/2021/03/جشن-نيكوكاري-با-شعار-عيدي-براي-همه-بر/ مجله آنلاين Mon, 01 Mar 2021 10:55:18 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/03/جشن-نيكوكاري-با-شعار-عيدي-براي-همه-بر/ به گزارش خبرگزاري مفورو ، علي رضا اوس گاريان با اشاره به جشن خيريه ، كه در 5 مارس برگزار شد ، به روش زير مي گويد. سال شروع 5 مارس مصادف با احسان است و اين خيريه آغاز مي شود و تا 12 مارس ادامه دارد. وي با اعلام چگونگي مشاركت مردم در اين …

به گزارش خبرگزاري مفورو ، علي رضا اوس گاريان با اشاره به جشن خيريه ، كه در 5 مارس برگزار شد ، به روش زير مي گويد. سال شروع 5 مارس مصادف با احسان است و اين خيريه آغاز مي شود و تا 12 مارس ادامه دارد.

وي با اعلام چگونگي مشاركت مردم در اين حركت خيرخواهانه تأكيد كرد: خيرين ايراني اسلامي مي توانند كمك هاي نقدي خود را از طريق كارت مجازي به شماره 627760777777777777 براي خانواده هاي فقير ارسال كنند.

عسگريان همچنين افزود: كد دستوري # 1 * 8877 * نيز با هدف جلب كمك مردم و موسسات خيريه در امور خيريه جشن برگزار مي شود.

معاون مشاركت هاي مردمي كميسيون امداد با اشاره به همكاري بسيج ، وزارت آموزش و پرورش و ساير نهادها در ميزباني جشن نيكوكاري گفت:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.