استفاده از شبكه هاي اجتماعي به عنوان ابزاري براي شكار سر
با حضور روزافزون رايانه و اينترنت ، كه هم اكنون جهاني شده است ، كارفرمايان و استخدام كنندگان بانك بيشتري از كارمندان بالقوه دارند كه آنها نيز به دنبال كار هستند. پيش از اين ، هنگامي كه مشاغل تبليغاتي يا از طريق شغلهاي شغلي و آژانس هاي استخدام پيدا مي شدند ، استخدام بالقوه موجود …
استفاده از شبكه هاي اجتماعي به عنوان ابزاري براي شكار سر https://hillbilly.ir/استفاده-از-شبكه-هاي-اجتماعي-به-عنوان-اب/ https://hillbilly.ir/استفاده-از-شبكه-هاي-اجتماعي-به-عنوان-اب/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 30 Dec 2020 09:34:52 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing vs social media marketing https://hillbilly.ir/استفاده-از-شبكه-هاي-اجتماعي-به-عنوان-اب/
استفاده از شبكه هاي اجتماعي به عنوان ابزاري براي شكار سر
با حضور روزافزون رايانه و اينترنت ، كه هم اكنون جهاني شده است ، كارفرمايان و استخدام كنندگان بانك بيشتري از كارمندان بالقوه دارند كه آنها نيز به دنبال كار هستند. پيش از اين ، هنگامي كه مشاغل تبليغاتي يا از طريق شغلهاي شغلي و آژانس هاي استخدام پيدا مي شدند ، استخدام بالقوه موجود …
استفاده از شبكه هاي اجتماعي به عنوان ابزاري براي شكار سر
با حضور روزافزون رايانه و اينترنت ، كه هم اكنون جهاني شده است ، كارفرمايان و استخدام كنندگان بانك بيشتري از كارمندان بالقوه دارند كه آنها نيز به دنبال كار هستند. پيش از اين ، هنگامي كه مشاغل تبليغاتي يا از طريق شغلهاي شغلي و آژانس هاي استخدام پيدا مي شدند ، استخدام بالقوه موجود محدود شده بود. اكنون كه سايت هاي شبكه هاي اجتماعي پايگاه كاربري خود را گسترش داده اند ، منابع كانديداي شبكه هاي اجتماعي كليد واژه جديد در يافتن بهترين استعدادها هستند.
همه كارفرمايان مناسب ترين مشاغل موجود را مي خواهند. كانديداي مناسب مي تواند به هر صاحب مشاغل در رشد و پيشرفت تجارت كمك كند. از آنجا كه افراد حرفه اي بيش از هر زمان ديگري از هر يا همه سايت هاي شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كنند ، تهيه منبع يك كانديداي رسانه هاي اجتماعي ابزاري بسيار كارآمد براي استخدام است.
سه سايت اصلي شبكه هاي اجتماعي Facebook ، LinkedIn و Twitter هستند. فيس بوك براي شبكه هاي اجتماعي و دوستي است ، LinkedIn يك سايت حرفه اي تر است ، نيروي كار زيادي را به خود جذب مي كند و توييتر يك سايت وبلاگ نويسي كوچك است. YouTube و Google نيز بخشي از روند استخدام هستند. به غير از اينها ، يك سري سايتهاي كوچكتر و تخصصي تر مانند Bebo ، Classmates ، Ning ، Worky ، Friendster و Plaxo وجود دارد كه مي تواند براي اهداف استخدام استفاده شود. روش هاي مختلفي براي استفاده از هر سايت براي جذب استعداد مناسب وجود دارد.
بنابراين چگونه از منابع فيلتر رسانه هاي اجتماعي استفاده مي كنيد؟
با استفاده از نام شركت در يك حساب كاربري ثبت نام كرده و خود را به ثبت برسانيد و اطلاعات لازم را در اختيار شما قرار دهد برخي از سايت ها داراي صفحات شركتي هستند. مرتباً مطالب را به روز كنيد.
براي حضور در سايت ها و حتي كوچك بودن آنها سعي كنيد نام تجاري بسازيد و فالوئر جذب كنيد. هرچه تعداد افراد در شبكه شما – همكاران ، كارگران سابق ، شركاي تجاري ، دوستان و همكلاسي ها – بيشتر باشد ، احتمال بيشتري وجود دارد كه كانديداي مناسب را بدست آوريد.
كلمه اي را كه استخدام مي كنيد با جزئيات شغل ، شرايط داوطلب و ساير اطلاعات ارسال كنيد.
تبليغات در سايت پرداخت شده – اين ابزار قدرتمند ديگري براي منابع مشتري شبكه هاي اجتماعي است. براي قرار دادن تبليغات شغلي خود به عنوان مثال مي توانيد هزينه پرداخت كنيد. يا مي توانيد مسابقات را برگزار كنيد يا به عنوان راهي براي جذب افراد به شبكه و جوايز استعداديابي خود پاداش دهيد.
اگر وب سايت شركتي جداگانه داريد ، همچنان بايد در سايت هاي رسانه هاي اجتماعي باشيد. در حقيقت ، اگر سايت ها پيوند داده مي شدند ، بيشتر در معرض ديد و سريعتر قرار مي گرفتند.
جلب توجه هنگام استفاده از منابع فيلتر رسانه هاي اجتماعي اين است كه در واقع مي توانيد كانديداها را بصورت آنلاين تأييد كرده و در وقت زيادي صرفه جويي كنيد. به عنوان مثال ، اگر به صفحات Facebook يا LinkedIn يك نامزد احتمالي برويد ، مي توانيد ايده بهتري از مناسب يا نبودن نامزد مورد نياز خود دريافت كنيد.
چه داوطلبان سطح بالا ، چه در سطح متوسط و چه در دوره متوسطه را ببينيد ، قطعاً مي توانيد يك نامزد اجتماعي متوسط را براي يافتن فرد مناسب براي اين شغل بدست آوريد.
https://hillbilly.ir/استفاده-از-شبكه-هاي-اجتماعي-به-عنوان-اب/feed/ 0